Skuteczna kampania telewizyjna 1&1 – więcej małych i średnich firm w Internecie

1&1 Internet, największa na świecie firma hostingowa, opublikowała wyniki kampanii telewizyjnej 1&1 MyWebsite, łatwego narzędzia do tworzenia profesjonalnych stron internetowych. Efektem kampanii są tysiące nowych stron internetowych polskich firm. Na czele listy 10 sektorów najczęściej uruchamiających swoje strony www znalazły się „Budownictwo i usługi remontowe”, „Usługi transportowe i mechanika pojazdowa” oraz „Usługi fotograficzne i video”. Sukces kampanii reklamowej zachęcił firmę 1&1 do zwiększenia liczby wersji reklamy do trzech, emitowanych rotacyjnie.

Od września 2011 r. 1&1 Internet prowadzi telewizyjną kampanię reklamową, skierowaną do właścicieli małych firm, przedsiębiorców, freelancerów, niezależnych specjalistów, którzy potrzebują strony internetowej. Efektem dużego zainteresowania usługą 1&1 MyWebsite jest zwiększenie liczby wersji reklamy do trzech, nadawanych  rotacyjnie. Takie działanie pozwoli dotrzeć bezpośrednio do większej liczby klientów reprezentujących różne branże i zachęcić ich do poczynienia pierwszych kroków w Internecie.

Poniżej znajduje się lista 10 branż najczęściej zamawiających pakiet 1&1 MyWebsite:

  1. Budownictwo i usługi remontowe,
  2. Usługi transportowe,
  3. Usługi fotograficzne i video,
  4. Agencje reklamowe, marketingowe, interaktywne i PR,
  5. Mechanika pojazdowa,
  6. Doradcy finansowi i inwestycyjni,
  7. Sklep internetowy,
  8. Usługi stolarskie,
  9. Odzież,
  10. Usługi komputerowe.

Dzięki uniwersalnemu charakterowi kampanii, możliwa jest analiza branż o największym stopniu zapotrzebowania na serwisy internetowe. Uzyskane dane stanowią ważną informację na temat tego, jak wiele firm usługowych, handlowych czy produkcyjnych dostrzega w Internecie nowe możliwości pozyskania klientów oraz prowadzenia działalności.

Oliver Mauss, Dyrektor Generalny firmy 1&1 Internet: „Nasza kampania reklamująca usługę 1&1 MyWebsite zainspirowała właścicieli firm pokazując, jak szybko i łatwo można stworzyć atrakcyjnie wyglądającą stronę internetową, dostosowaną do specyfiki danej branży. Oferta 1&1 MyWebsite obejmuje m.in. takie elementy jak wtyczki do mediów społecznościowych czy obsługę urządzeń mobilnych, co zapewnia wysoką skuteczność serwisu internetowego”.

W swoich reklamach telewizyjnych 1&1 pokazuje, że różnego rodzaju polskie firmy potrzebują atrakcyjnej strony internetowej. Reklama demonstruje jak działa usługa tworzenia profesjonalnej jakości firmowego serwisu internetowego, o bogatych możliwościach funkcjonalnych, dostosowanego do branży. Pokazane przykłady zostały wybrane spośród 100 sektorów branżowych, dla których szablony udostępnia usługa. Usługodawca wprowadził dwie nowe wersje reklamy, skierowane do kolejnych branż. Wszystkie trzy wersje są nadawane w czasie największej oglądalności.

„Nasza reklama telewizyjna bez wątpienia zwiększyła znajomość marki 1&1 w Polsce oraz pomaga w realizacji naszego celu, jakim jest uzyskanie statusu preferowanego dostawcy rozwiązań online dla małych firm. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy współuczestniczyć w sukcesie wielu tysięcy firm, które zaprezentowały się online”. – mówi Oliver Mauss.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu