Się kręci w Le Mac

Tagi:

Kielce, Łódź, Warszawa. Galeria Echo, Manufaktura, Blue City. Sieć Le Mac rośnie. Firma otwiera kolejne salony, zmienia lokalizacje tych już funkcjonujących. Nieustannie przekształca krajobraz handlowych map miast Polski.

Le Mac to sieć salonów oferujących znane modowe marki męskie – Calamar, Hattric i camel active. Dwa pierwsze brandy – Calamar i Hattric – cechuje charakter smart i upper casual. Obie utrzymane są w duchu swobodnej elegancji, cenionej przede wszystkim przez przedstawicieli wolnych zawodów. Natomiast, camel active to już marka kultowa, stworzona z myślą o miłośnikach podróży i przygód, nie tylko tych zamorskich, egzotycznych ale i bliskich, podbijająca serca mężczyzn poruszających się w miejskiej dżungli.

Łódź – Manufaktura Salon funkcjonujący pod szyldem Le Mac w łódzkiej Manufakturze niedawno zmienił lokalizację. Nowy punkt handlowy już działa pełną parą, na parterze tej samej galerii handlowej. Salon ma imponującą powierzchnię 150 mkw. Jego przestrzeń została zorganizowana w czytelny i wygodny sposób, tak aby zapewnić klientom jak największy komfort poruszania się po sklepie i dokonywania zakupów oraz zaprezentować najpełniejszy przekrój oferty.

Warszawa – Blue City Salon Le Mac w warszawskim centrum handlowym Blue City, w ostatnim czasie, został przeniesiony do nowej, atrakcyjniejszej lokalizacji. Centrum handlowe zaproponowało sieci przeprowadzkę do bardziej widocznego i prestiżowego miejsca, które znajduje się na pierwszym poziomie CH Blue City, pod nr 7. Salon zajmuje, podobnie jak dotychczas, powierzchnię ok. 160 mkw. W salonie są dostępne kolekcje wszystkich marek z portfolio Le Mac, a więc Calamar, camel active i Hattric.

Kielce – Galeria Echo Niedawno w kieleckiej Galerii Echo swoje podwoje otworzy¸ kolejny, dziesiąty już salon należący do sieci Le Mac. Powstał on w miejsce dotychczas działającego w Kielcach sklepu firmowego camel active. Ta marka dostępna jest również w salonie Le Mac. Dodatkowo klienci sklepu mają teraz do wyboru produkty z oferty dwóch innych brandów z portfolio Le Mac – Calamara i Hattrica. Asortyment został zaprezentowany na 120 mkw. w przejrzysty sposób. Zapewnia to klientom komfort podczas zakupów. Salon zadebiutował jesiennymi kolekcjami, w których pojawiło się sporo propozycji adresowanych do mężczyzn szukających nieformalnej odzieży wysokiej jakości i zgodnej ze światowymi trendami. Klienci salonu znajdą w nim pełen asortyment wszystkich trzech marek. Nie pozostaje już nic innego, jak udać się na zakupy.

Pełna lista salonów sieci Le Mac znajduje się na stronie www.le-mac.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu