Pierwszy milion Demotywatorów! Fani z Facebooka na bilbordach w całym kraju

Już ponad milion osób lubi fanpage serwisu Demotywatory, co czyni go najpopularniejszym polskim profilem w serwisie społecznościowym Facebook. Z tej okazji gdańska agencja interaktywna Jamel Interactive przygotowała wyjątkową aplikację pozwalającą stworzyć mozaikę ze zdjęć dodanych przez fanów Demotywatorów. Billboardy z podobiznami użytkowników aplikacji zawisną w różnych miejscach w Polsce.

Każdy miłośnik Demotywatorów może już przyłączyć się do wielkiego „billboardu fanów”, który dzięki agencji Jamel Interactive powstaje na Facebooku. Uczestnicy zabawy będą mogli w ten sposób wspólnie świętować przekroczenie przez „demoty” magicznej liczby miliona fanów. Ze zdjęć dodanych przez użytkowników aplikacji powstanie gigantyczna mozaika, która następnie zostanie wydrukowana i umieszczona na billboardach w całym kraju. Oprócz prezentacji swoich twarzy na nośnikach wielkoformatowych, uczestnicy zabawy będą także mieli szansę powalczyć o cenne nagrody jak: iPad2, zegarki, płyty CD, książki oraz wiele „demotywujących” niespodzianek.

– „W aplikacji stworzonej dla naszego klienta, Demotywatorów, wszyscy Polacy są zwycięzcami. Każde dodane zdjęcie znajdzie się na billboardzie i będzie tworzyć element wielkiego portetu miłośników największego polskiego fanpage’a. Innowacyjne rozwiązania interaktywne coraz częściej ułatwiają nam życie. Pokażmy, że potrafimy je wykorzystywać również do wspólnego świętowania sukcesów polskich firm.” – mówi Jakub Formela, Managing Director Jamel Interactive.

Polscy internauci chętnie angażują się w akcje, w których mogą wyrazić swoją opinię czy uznanie. Chociażby w listopadzie polski Facebook rozgorzał od dyskusji na temat kapitalnego lądowania kapitana Wrony czy też uśmiercenia jednej z głównych bohaterek kultowego już serialu „M jak Miłość”. Podobne doświadczenia posiada również Jamel Interactive, który w ubiegłym roku przygotował aplikację – portret fanów dla Gdyni z okazji 85. urodzin miasta. W akcji udział wzięło niemal 10 tysięcy osób, a 2 szczęśliwców, oprócz miejsca na billboardzie, wygrało wycieczkowe rejsy promem Stena Line.

Jamel Interactive jest gdańską agencją interaktywną, specjalizującą się w kreacji na potrzeby serwisów internetowych, serwisów społecznościowych, kampanii online i animacji reklamowych. Z Demotywatorami współpracuje od 2 lat i w tym czasie zrealizował już chociażby mechanizm edytora „demotów”, dzięki któremu serwery tej jednej z najpopularniejszych polskich stron internetowych zostały znacznie odciążone.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu