OS3 rzuca kości w grze Monopoly Polska

OS3 multimedia przygotowała spot telewizyjny promujący polską wersję gry Monopoly. To kontynuacja nagrodzonej w konkursie Efekton kampanii, którą w tym roku przygotowała m.in. agencja OS3 dla marki Monopoly Polska (Hasbro Polska).

Kampania telewizyjna marki Monopoly Polska wystartowała 7 i potrwa do 27 listopada br. W spocie reklamowym na planszy gry widać obiekty charakterystyczne dla miast, które internauci wybrali wcześniej w ogólnopolskim głosowaniu na polską planszę Monopoly. OS3 multimedia odpowiada za przygotowanie spotu – od konceptu, poprzez projekt, po realizację. Wyborem, nagraniem lektora oraz przygotowaniem materiałów do stacji TV zajmowała się agencja Sound & More. Reklama telewizyjna jest emitowana w Polsacie – w pasmach z programami skierowanymi do dzieci i pasmach familijnych, oraz w dziecięcych stacjach niszowych: Cartoon Network, Boomerang, Disney XD, Disney Channel, Nickelodeon i Zig Zap. Planowaniem oraz zakupem mediów zajął się Universal McCann.

– Z firmą Hasbro pracujemy nieprzerwanie od 5 lat. Współpraca kwitnie: Klient powierza nam coraz to nowe projekty dla różnych marek ze swojego portfolio. O zadowoleniu Hasbro z naszych działań i o tym, że darzą nas zaufaniem świadczy fakt, że oprócz działań interaktywnych Klient powierza nam także projekty wychodzące poza przeglądarkę – wyjaśnia Marcin Maj, Business Development Manager.

Spot telewizyjny stworzony na potrzeby kampanii Monopoly Polska jest kolejnym elementem szerokich działań komunikacyjnych dla marki. W tym roku OS3 multimedia współrealizowała projekt 360 stopni wprowadzający na rynek polską wersję popularnej gry, za który otrzymała nagrodę Gold Efekton 2011 w kategorii kampanii wizerunkowych. Polegał on na internetowym głosowaniu na 22 polskie miasta, które znalazły się na planszy Monopoly Polska. W plebiscycie zostało oddanych ponad 2 mln głosów.

Dla fanów gry Monopoly agencja OS3 multimedia przygotowała na swoim fanpage’u konkurs, który wystartuje 28 listopada. Nagrodami w nim są gry Monopoly Polska. Zapraszamy: www.facebook.com/ostrzy.

Spot można zobaczyć na kanale YouTube OS3: http://www.youtube.com/watch?v=OtulXUDRpOY

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu