Nowi wydawcy w portfolio mail-media

Dom mediowy mail-media poszerza grono wydawców mailingowych. Dzięki temu, firma może jeszcze efektywniej odpowiadać na potrzeby swoich klientów.

Mail-media rozpoczęło współpracę w zakresie kampanii e-mailingowych z Schober Group i Reader’s Digest.

Schober Group jest europejskim dostawcą baz danych, list adresowych i systemów baz danych. Pomaga firmom w dążeniu do optymalizacji obrotów i zysków, dostarczając informacji o klientach oraz o całym rynku.

Reader’s Digest znajduje się obecnie w czołówce firm wydawniczych w kraju. Jest liderem w dziedzinie marketingu bezpośredniego oraz członkiem założycielem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.

Współpraca mail-media z dwoma nowymi wydawcami obejmuje zakup baz mailingowych oraz monitoring kampanii. Tym samym, Schober Group i Reader’s Digest dołączyły do ponad 500 wydawców współpracujących z domem mediowym mail-media.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu