Dobry Punkt – bo czas to pieniądz

Dobry Punkt to idealna propozycja dla właścicieli punktów handlowo-usługowych, którzy cenią czas i pieniądze swoich klientów. Terminale dostarczane przez Grupę LEW dedykowane są dla poszczególnych funkcjonalności.

Dzięki temu właściciel punktu sprzedaży może dopasować ofertę do swoich potrzeb, co więcej poza pełną ofertą produktów i usług przedpłacanych otrzymuje bezpieczną platformę służącą do:

  • sprzedaży,1 Andrzej Basiak, Dagmara Karoń, dobry punkt, LEW
  • raportowania,
  • monitorowania,
  • przyjmowania wszystkich rachunków,
  • płłatności kartą,
  • wdrażania programów lojalnościowych.

Punkt sprzedaży, który zdecyduje się na zastosowanie nowoczesnych technologii sprzedażowych wychodzi naprzeciw potrzebom konsumenta, co przekłada się na wzrost obrotów. Dla konsumentów najważniejsze jest, że w jednym Dobrym Punkcie, wraz z codziennymi zakupami dokonywanymi w sklepach, mogą doładować telefon, zapłacić rachunki, czy dokonać płatności kartą zyskując czas i pieniądze.

Obecnie dobry punkt przechodzi rebranding. Cele, które wyznaczyliśmy sobie na początku istnienia sieci zmieniły się, ponieważ zmieniło się nasze doświadczenie, rynek, technologie i potrzeby naszych klientów. Sieć Dobry Punkt prowadzona przez Grupę LEW cały czas się rozwija i stawia na nowoczesność, dlatego postanowiliśmy pokazać te zmiany tak, żeby nasi klienci i partnerzy widzieli spójność pomiędzy naszymi działaniami i wizerunkiem.

Nie wprowadzamy rewolucji, to raczej ewolucja, która ma pokazać, w którą stronę zmierzamy i co jest dla nas najważniejsze – mówi Andrzej Basiak, Prezes Zarządu Grupy LEW.

Nowe logo ma prostą i dynamiczną formę, która jest łatwa do zapamiętania przez konsumentów. Zależało nam, żeby logo przyciągało wzrok, tak żeby konsumenci łatwo mogli znaleźć nasze punkty, które są gwarancją kompleksowych i bezpiecznych transakcji – mówi Dagmara Karoń, Dyrektor Marketingu Grupy LEW.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu