Akcja-rekrutacja w Sprzedajemy.pl

Sprzedajemy.pl – nowa platforma dla sprzedających i kupujących rozpoczęła akcję rekrutacyjną na stanowisko PR Managera pod nazwą „Najciekawsza oferta pracy w Public Relations w Polsce”. Partnerem rekrutacyjnym jest serwis GoldenLine.pl. Patronat nad nią objęły dwie firmy oferujące usługi typu ‚executive search’: Executive Search Network i Mizrach.

Akcja ta wpisuje się w najnowszy trend wykorzystywany przez specjalistów z branży HR, który opiera się na przeprowadzaniu zintegrowanych kampanii łączących rekrutację z promocją marki. W tym wypadku jednak chodzi nie tylko wypromowanie Sprzedajemy.pl, jako atrakcyjnego pracodawcy wśród użytkowników GoldenLine.pl, ale przede wszystkim o dotarcie do najbardziej wartościowych kandydatów.

Osoby zainteresowane wzięciem udziału w rekrutacji, poza przesłaniem swojego CV, muszą rozwiązać zadanie polegające na przygotowaniu planu kampanii PR dla Sprzedajemy.pl. Jej celem ma być spopularyzowanie wśród Polaków sprzedaży rzeczy z drugiej ręki przez platformę Sprzedajemy.pl. Osoby, które zrobią to najlepiej, zostaną zaproszone na rozmowy kwalifikacyjne, po których Sprzedajemy.pl ostatecznie wyłoni nowego PR Managera.

Stawiamy na osoby wyróżniające się dużymi zdolnościami interpersonalnymi, skutecznością w działaniu i kilkuletnim doświadczeniem w pracy w branży PR – mówi Tomasz Moroz, Prezes spółki. – Nikogo jednak nie skreślamy – wyzwanie może podjąć każdy, niezależnie od tego, czy spełnia formalne wymagania, czy też nie. Jeżeli ktoś zwróci naszą uwagę wiedzą i kreatywnością – bez wahania damy mu szansę na zdobycie pracy podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

Pełną ofertę pracy i wytyczne do zadania znaleźć można na stronie www.sprzedajemy.pl/praca. Internetowa akcja rekrutacyjna Sprzedajemy.pl i GoldenLine.pl potrwa do 31 grudnia. Po tym czasie, najlepsi kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu