Adv.pl (Lemon Sky) dla Havana Club

Agencja Adv.pl (Lemon Sky) z Grupy ADV wygrała przetarg na obsługę social media oraz wdrożenie strategii SEO jednego z najbardziej znanych i docenianych rumów na rynku światowym – Havana Club. Działania będą dotyczyły tylko rynku polskiego.

Havana Club jest już szóstą z kolei marką z portfolio Pernod Ricard Polska – obok Absolut Vodka, Wódka Wyborowa, Luksusowa, Malibu czy wina Jacob’s Creek – dla której Adv.pl (Lemon Sky) będzie kreować wizerunek w internecie. Współpraca między Adv.pl (Lemon Sky) a Pernod Ricard obejmie działania 360 stopni w obszarze digital. Agencja tworzy wizerunek marek alkoholowych z portfolio Pernod Ricard już ponad rok, a nowy kontrakt wydłuża tę współpracę o kolejnych 12 miesięcy.

Agencja Adv.pl (Lemon Sky) uruchomiła właśnie polski profil marki na Facebooku: http://www.facebook.com/HavanaClubPolska, gdzie użytkownicy będą mogli poczuć prawdziwy klimat Kuby, skąd pochodzi rum Havana Club.

„Agencja Adv.pl jest odpowiedzialna za zaplanowanie i wdrożenie strategii komunikacji on-line dedykowanej rumowi Havana Club. Bardzo mocne i wciąż rozwijane kompetencje Adv.pl w zakresie social media oraz SEO dają nam dużą szansę na sukces” – mówi Dino Metaxas, Digital and Direct Marketing Manager w Pernod Ricard Polska.

Adv.pl (Lemon Sky) to agencja interaktywna specjalizująca się w komunikacji e-marketingowej. Firma oferuje nowoczesne usługi oraz produkty skutecznie wspierające zarządzanie informacją marketingową. Adv.pl (Lemon Sky) jako jedyna firma w Polsce dostarcza zaawansowane rozwiązania typu Augmented Reality (rozszerzona rzeczywistość).

Adv.pl (Lemon Sky) działa na polskim rynku od jedenastu lat. Wśród klientów agencji znajdują się m.in. takie międzynarodowe marki, jak: Pepsi, Nike, Malibu, Absolut, Volvo czy Bosch. Adv.pl (Lemon Sky) realizowała również kampanie interaktywne m.in. dla Lukas Banku, Leroy Merlin Polska, Tchibo Direct oraz marki Winiary. W portfolio klientów agencji znajdują się także: Tesco, Polpharma, Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego czy Muzeum Powstania Warszawskiego.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu