Tydzień Muzyki Hiszpańskiej w Sound Parku

Muzyka wybitnych artystów hiszpańskich, takich jak m.in.: Giulia i los Tellarini, Ariel Ramirez czy Che Sudaka zawładnęła platformą muzyczną Sound Park. „Tydzień Muzyki Hiszpańskiej” potrwa od 21 do 27 listopada.

Sound Park to innowacyjna platforma do sprzedaży muzyki w internecie i zarazem miejsce umożliwiające spotkanie artysty ze słuchaczem.

Przez pięć kolejnych dni, począwszy od 22 listopada, fani muzyki hiszpańskiej będą mogli wygrać płyty CD ulubionych artystów w konkursach organizowanych na fan page’u Sound Parku na Facebooku (www.facebook.com/SoundParkMusic). Dodatkowo, w tym samym czasie, albumy artystów hiszpańskich będą do nabycia w formacie mp3 w wysokiej jakości za jedyne 5 zł (www.SoundPark.pl/espaniol).

– Razem z naszymi partnerami PayU, OVH oraz Iberia Records pokazujemy, że muzyka w postaci cyfrowej może być tania, a dostęp do niej jest bardzo łatwy i bezpieczny. Nie ściągasz z torrentów czy innych źródeł, tylko nabywasz legalnie i wiesz, że właśnie wsparłeś swojego ulubionego artystę. – mówi Jacek Brzuz z Sound Park.

„Tydzień Muzyki Hiszpańskiej” to jedno z wielu zaplanowanych przez Sound Park działań, promujących kupowanie legalnej muzyki w internecie. Celem jest zachęcanie społeczeństwa do kupowania utworów lub całych albumów w postaci cyfrowej bezpośrednio od ich twórców i za pomocą bezpiecznych systemów płatności internetowych, takich, jak np. PayU.

– Cieszymy się, że możemy wspierać kolejne projekty Sound Parku. Ważne jest dla nas budowanie postawy szacunku do pracy artystów. Zachęcamy zatem wszystkich do rezygnacji z nielegalnego ściągania muzyki i kupowania taniej, legalnej muzyki w internecie – mówi Michał Kubacki z PayU.

Twórczości muzyków hiszpańskich można posłuchać na: www.SoundPark.pl/espaniol.

Patronat medialny nad Tygodniem Muzyki Hiszpańskiej w Sound Parku objęli: Bankier.pl, Nuta.pl, Don’t Panic.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu