Nowy serwis internetowy Trigon Domu Maklerskiego

Nowa strona www.trigon.pl została uruchomiona w niedzielę. Strona zawiera nową koncepcję graficzną, a także nowe sekcje merytoryczne i zupełnie nowy system dystrybucji informacji. Stronę przygotowała spółka Codivate.

Dotychczas Trigon Dom Maklerski komunikował się ze swoimi Klientami za pośrednictwem systemu transakcyjnego DoAkcji.pl oraz strony korporacyjnej Trigon.pl. – Każda z nich działała w oparciu o inną technologię i przede wszystkim była oparta o inną, w naszej opinii już nieco przestarzałą, koncepcję. Dlatego zdecydowaliśmy się na stworzenie nowego serwisu – mówi Maciej Tyśnicki, Dyrektor PR i Marketingu w Trigon Domu Maklerskim.

Przez pół roku równolegle z pracami nad nowym serwisem trwały działania związane z uporządkowaniem oraz ulepszeniem kontentu publikowanego przez Trigon. Zdecydowano się m.in. umieścić cały kontent związany z rynkiem Forex na aliasie fxblog.com.pl, który bezpośrednio kierował na stronę Domu Maklerskiego Trigon. – To był niezły pomysł. Alias szybko zawędrował wysoko w notowaniach Google i dzisiaj odpowiada za kilkanaście procent wejść na stronę – informuje Maciej Tyśnicki.

– Kluczowym w projekcie tworzenia naszej nowej strony internetowej było wpisanie w nią systemu dystrybucji informacji. Nasz dom maklerski tworzy dużo ciekawego i wysokojakościowego kontentu: raporty analityczne o rynku akcji, raporty o spółkach czy branżach, analizę techniczną czy stworzony przez nas niedawno blog dotyczący gry na Forex pod tzw. wydarzenia – mówi Maciej Tyśnicki.

Dzisiaj użytkownicy strony mogą subskrybować poszczególne tematy (jeden lub więcej) i otrzymywać mailowe powiadomienia o nowym materiale pojawiającym się na stronie. Obecnie newslettery otrzymuje codziennie kilkaset osób. – Naszym celem jest zwielokrotnienie tej liczby w najbliższych miesiącach – mówi Tyśnicki.

Kolejnymi etapami rozwoju serwisów internetowych Domu Maklerskiego Trigon będzie wykorzystywanie stron społecznościowych do rozpowszechniania kontentu, a także nowe, bardziej interaktywne formy jego przekazu. W najbliższym czasie pojawi się unowocześniony profil na Facebooku oraz Twitterze. Dział marketingu planuje także wprowadzenie webcastów z ekspertami z Trigon oraz innych firm.

– Widzimy potencjał biznesowy w rozwijaniu takich form konwersacji z naszymi Klientami – mówi Wojciech Pątkiewicz, Prezes Trigon Domu Maklerskiego. – Nasi Klienci, a także Klienci naszej konkurencji, szukają zaawansowanych merytorycznie informacji i mamy nadzieję, że będą je znajdowali u nas. Dzięki temu liczymy na to, że zaufają nam również biznesowo.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu