Nagroda „Fair Play” dla Siódemki

Firma kurierska Siódemka SA uzyskała tytuł „Przedsiębiorstwo Fair Play 2011”. Spółka została wyróżniona za stosowanie na co dzień wysokich norm etycznych w relacjach z klientami, kontrahentami i pracownikami oraz otoczeniem społecznym. Jest to już drugi tytuł przyznany Siódemce w ramach Programu Promocji Kultury Przedsiębiorczości.

„Od wielu lat priorytetem Siódemki jest pełna satysfakcja klientów, dlatego koncentrujemy się na wdrażaniu nowych rozwiązań, mających na celu poprawienie terminowości i skuteczności dostaw. Dbamy również o to, żeby każdy z naszych kontrahentów był traktowany podmiotowo, dlatego kładziemy szczególny nacisk na jak najlepszą obsługę klienta, także poprzez zapewnienie dobrego serwisu posprzedażowego.” – mówi Magdalena Dwulit, PR Manager, Siódemka SA.

Spółka aktywnie angażuje się we wsparcie otoczenia społecznego, w którym funkcjonuje, wykorzystując swoje główne atuty wynikające z prowadzonej działalności. Siódemka wspiera Bank Żywności SOS, pomagając w transporcie różnorodnych przesyłek służących osobom potrzebującym.

„Ponadto, w ramach wsparcia osób chorych i potrzebujących od kilku lat włączamy się w kampanię Hospicjum to też życie jako patron logistyczny. Co więcej, nie jesteśmy również obojętni na kwestię praw człowieka, czynnie pomagając w działalności Amnesty International i zapewniając wsparcie w akcji Maraton Pisania Listów.” – dodaje Magdalena Dwulit.

W ramach odpowiedzialności za ochronę środowiska, wszystkich odbiorców przesyłek Siódemka zachęca do recyklingu firmowych opakowań, które opracowane zostały z myślą o ich ponownym przetworzeniu. Ponadto firma realizuje inwestycje, takie jak sukcesywne wymienianie własnego taboru samochodowego na pojazdy z homologacją EURO-4, oraz stawia wysokie wymagania podwykonawcom w tym zakresie.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu