Maciej Malec przejmuje zarządzanie operacyjne w Equinox Polska

Maciej Malec, z dniem 21 listopada br., objął funkcję Dyrektora Zarządzającego w niezależnym domu mediowym Equinox Polska. Jednym z głównych celów Malca będzie rozwój nowych kanałów komunikacji, przede wszystkim działu digital oraz eksperckie wsparcie klientów Equinox.

Dariusz Kowalski, dotychczas pełniący funkcje operacyjne na stanowisku Prezesa Zarządu, przekaże kompetencje w obszarze zarządzania spółką. Pozostając na pozycji Prezesa Zarządu zamierza wspierać działania nowego Dyrektora Zarządzającego, głównie w obszarach doradztwa strategicznego.

Decyzja o powołaniu Macieja Malca na stanowisko dyrektora zarządzającego jest wynikiem jego dotychczasowego doświadczenia i sukcesów jakie odnosił w swojej pracy. Jestem przekonany, że jego umiejętności, znajomość rynku, fachowość oraz zaangażowanie, przyczynią się do dynamicznego rozwoju firmy. Mamy spójną wizję rozwoju marki Equinox jako domu mediowego, prężnie rozwijającego nowe kompetencje oraz działającego według najwyższych standardów przy jednoczesnym indywidualnym i niestandardowym podejściu do Klientów. Wierzę, że obecność Macieja w Equinox przyniesie wiele dodatkowych korzyści wszystkim naszym Partnerom – podkreśla Dariusz Kowalski, prezes Equinox Polska.

Maciej Malec jest managerem z kilkunastoletnim doświadczeniem w sieciowych domach mediowych. Z końcem września b.r. zakończył ośmioletnią współpracę z ZenithOptimedia Group, gdzie pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego Zenithmedia. Wcześniej przez 5 lat pracował w McCann Erickson i Universal McCann.

Widzę duży potencjał w rozwoju niezależnych domów mediowych, przy założeniu, że ich produkt sygnowany będzie symbolem najwyższej jakości. Świat komunikacji marketingowej ulega ciągłym zmianom i ewolucji wymuszając obsługę w postaci kompleksowego podejścia strategicznego, tworzonego przez ekspertów. Specjalistów, którzy łączą kompetencje i doświadczenie z otwartością w działaniu i świeżością spojrzenia na rynek. Chcę, aby Equinox Polska z czasem stał się symbolem złotego standardu myśli strategicznej oraz jakościowej obsługi wymagającego klienta, jak i nowoczesnej oferty, przystosowanej do szybko zmieniającego się otoczenia. Wierzę, że moje korporacyjne doświadczenie pozwoli przekuć w ten standard to, co w korporacjach najlepsze, odrzucając liczne dysfunkcje i ograniczenia, tak charakterystyczne dla sieciowych domów mediowych. Wiem, że istnieje bardzo liczna grupa klientów, którzy obok niezbędnej efektywności kosztowej oczekują najwyższej próby partnerstwa strategicznego oraz obsługi precyzyjnie dopasowanej do specyfiki ich działalności. Do tych klientów skierowana będzie oferta Equinox Polska – mówi Maciej Malec o swojej wizji dla zarządzanego domu mediowego.

Equinox Polska jest jednym z największych, niezależnych domów mediowych w Polsce. Na rynku działa od 2006 roku i specjalizuje się w planowaniu i zakupie mediów dla polskich i międzynarodowych firm. Więcej informacji na stronie www.equinoxmedia.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu