Agencja Q&A Consulting komunikuje kampanię marki Mąka Basia

Agencja Q&A Consulting podjęła w październiku współpracę z producentem mąki Basia – VK Polska. Współpraca obejmuje działania PR wpierające launch marki. „Basia mąka z sercem” – to hasło kampanii realizowanej w telewizji i w prasie. Zarówno telewizyjne spoty, jak i reklamy prasowe nawiązują do rodzinnej atmosfery Bożego Narodzenia i prezentują markę, jako mąkę idealną do wypieków.

Kampania wystartowała 18 listopada. W jej ramach stacje telewizyjne emitują trzydziesto i piętnasto sekundowe spoty. Oryginalne filmy reklamowe są pierwszą tego rodzaju kampanią mąki na polskim rynku. Reklamy ukażą się także w listopadowych i grudniowych numerach pism kobiecych, magazynów lifestylowych i poradników. Agencja Q&A Consulting wspiera kampanię działaniami PR, we współpracy z domem mediowym Initiative.

Agencja współpracowała już z firmą VK Polska, wspierając działaniami PR wiosenną kampanię w prasie handlowej.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu