Think Kong dla Sii Polska

Agencja Think Kong jest odpowiedzialna za przygotowanie strategii i realizację działań Sii Polska w social media. W ramach zawartej umowy agencja przygotowała plan aktywności firmy w serwisie Facebook oraz kampanię „Sprawdź swoje technologiczne IQ”, której celem jest wzmocnienie wizerunku firmy jako eksperta w dziedzinie technologii informatycznych. Adresatami rozpoczynającej się kampanii są inżynierowie i studenci kierunków technicznych.

Think Kong to agencja interaktywna, której obszarem specjalizacji są działania marketingowe on-line, w szczególności kampanie oparte na wykorzystaniu serwisów społecznościowych, strategiczne wsparcie komunikacji marek w Internecie. Od 2011 r. Think Kong reprezentuje w Polsce międzynarodową sieć eBuzzing obecną m.in. we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Niemczech. Firma działa też w ramach grupy skupiającej m.in. On Board Public Relations i agencję reklamową San Markos. Wielokrotnie nagradzana i wyróżniana (Magellan Awards 2010, Newscomer of the Year 2010, Stevie Awards 2010), realizowała działania promocyjne online dla wielu marek, m.in. Adobe, Siemens, Neinver, RWE, Panasonic.

Sii sp. z o. o. jest firmą świadczącą usługi w zakresie informatyki i nowoczesnych technologii. Wspiera klientów w zakresie doradztwa, analiz i testów, rozwoju oprogramowania, zarządzania infrastrukturą oraz integracji i utrzymania systemów. Specjaliści Sii realizują projekty dla wiodących firm na polskim rynku z sektorów bankowości i finansów, ubezpieczeń, telekomunikacji, energetyki i przemysłu.

Spółka powstała w styczniu 2006 r. w Warszawie, z inicjatywy Gregoire’a Nitota, prezesa firmy i posiadacza 30% udziałów w firmie. Po sześciu latach działalności Sii zatrudnia ponad 700 osób w pięciu oddziałach: Warszawa, Gdańsk, Wrocław, Poznań i Kraków. Sii inwestuje również w badania i rozwój, biorąc udział w Programie Operacyjnym Innowacyjna Gospodarka Unii Europejskiej.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu