Procontent Communication – nowa agencja na rynku

Powstał nowy podmiot z obszaru public relations – Procontent Communication wyspecjalizowany w kompleksowym doradztwie korporacyjnym: komunikacji korporacyjnej, wewnętrznej i kryzysowej. Firma oferuje również usługi coachingowe.

Jak pokazują wyniki raportu „European Communication Monitor 2011” coraz częściej usługi z dziedziny public relations określane są mianem komunikacji strategicznej (ang. strategic communication) i zarządzania komunikacją (ang. communication management). Wzrasta również rola ekspertów z tej dziedziny jako strategicznych doradców organizacji. Według raportu komunikacja korporacyjna, wewnętrzna, działania CSR oraz zarządzanie ryzykiem komunikacyjnym do 2014 staną się najważniejszymi dyscyplinami w zarządzaniu komunikacją firm, organizacji i instytucji okołobiznesowych. Powstanie Procontent Communication ma być odpowiedzią na ten trend rynkowy.

Procontent Communication jest firmą doradczą ukierunkowaną na opracowywanie oraz realizację strategii komunikacyjnych dla dużych i średnich polskich przedsiębiorstw instytucji publicznych i organizacji otoczenia biznesu. Na rynku wzrasta zapotrzebowanie na usługi w zakresie wyspecjalizowanej komunikacji korporacyjnej i na tym opieramy strategię rozwoju firmy. Naszym celem jest również świadczenie usług z zakresu CSR, gdyż opublikowane przez Unię Europejską strategie dotyczące społecznej odpowiedzialności biznesu w perspektywie 2020 roku plasują tę dziedzinę na kluczowym miejscu pośród wyzwań komunikacyjnych, jakie stoją przed gospodarkami w regionie- mówi Iwona Kubicz Prezes, firmy Procontent Communication.

Ponadto zespół Procontent Communication specjalizuje się w business coachingu, który wspiera rozwój menedżerski. Wiemy, jak istotne kwestie stanowią profesjonalne budowanie zespołów oraz motywowanie pracowników do osiągania zamierzonych celów. Coachingowa seria rozmów ukierunkowana jest na przekształcenie niewykorzystanego potencjału osoby lub firmy w osiągnięcie zamierzonego rezultatu. Kluczowym aspektem procesu jest usuwanie barier, tak aby Klient decydując się na coaching mógł w efekcie skuteczniej realizować swoje cele i szybciej je osiągać – dodaje Weronika Nowak, Dyrektor Zarządzający.

Jednocześnie Procontent Communications dużą wagę będzie przywiązywać do wykorzystywania nowych technologii w komunikacji.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu