FB Marek Antczak w nowej odsłonie

FB „Marek Antczak” (www.antczak.pl), kaliski deweloper specjalizujący się w budowie wysokiej jakości mieszkań i domów z okazji 30-lecia działalności zmienia logo. Nowy znak graficzny łączy w sobie doświadczenie trzech dekad działalności na terenie Kalisza i innych regionów Polski, a także plany dalszego rozwoju firmy.

Podsumowując 30–lecie działalności firma postanowiła odświeżyć swój wizerunek. Nowoczesne logo ma wskazywać na stabilność i doświadczenie przedsiębiorstwa jednocześnie podkreślając jej dynamiczny rozwój i nowatorskie podejście do realizowanych inwestycji.

Firma na przestrzeni tych 30 lat bardzo się zmieniła, rozwinęła. Zmieniły się także oczekiwania naszych klientów i ich podejście do inwestycji.  Zachowując pewne niezmienne zasady takie jak: solidność, terminowość czy pro klienckie nastawienie, staramy się podążać za potrzebami przyszłych użytkowników naszych inwestycji, a wręcz je wyprzedzać – podkreśla Marek Antczak, Prezes Firmy. Zmieniając nasze logo chcieliśmy pokazać, że jesteśmy gotowi na kolejną dekadę prężnej działalności i otwarci na nowe obszary działania – dodaje Wiceprezes Marcin Antczak.

W swoim dorobku na koniec 2011 roku Firma będzie miała ponad 2700 mieszkań i 264 domów, a także aż 17 000 mkw powierzchni biurowych oraz 62 000 mkw powierzchni magazynowych i produkcyjnych. Za swoją działalność deweloper był wielokrotnie doceniany w konkursach branżowych, zdobywając m.in. takie nagrody jak: Platynowe Wiertło, Mister Budownictwa, Złota Kielnia z różą. W 2006 roku został nagrodzony przez dziennik Puls Biznesu tytułem Gazeli Biznesu. Firmie wielokrotnie przyznano także liczne certyfikaty: „Solidna Firma”, „Przedsiębiorstwo Fair Play”, „Certyfikat Dewelopera”, czy „Certyfikat Dobrej Roboty”. Firma jest też członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu