Setny salon YES

Tagi:

Najnowszy Sklep Jubilerski YES Toruń Plaza, to już setny salon tej markowej sieci, oferującej oryginalną biżuterię nawiązującą do ponadczasowej klasyki oraz najmodniejszych trendów.

Firma YES – obchodząca właśnie jubileusz 30-lecia istnienia – zarządza już siecią 100 salonów jubilerskich. To druga pod względem liczby salonów sieć jubilerska w kraju i zarazem jedyna rozwijająca się na zasadach franczyzy.

Pierwszy sklep YES powstał w 1993 roku w Poznaniu. Biżuteria YES adresowana jest do Klientów, którzy stawiają wzornictwu najwyższe wymagania. Kolekcje i wzory biżuterii takie jak YES Charms Collection, Studio Y czy Krystof Strozyna for YES – wytyczają nowe trendy, a wielkimi przebojami są takie kolekcje jak YES Pop, YES Icons czy Organica. Natomiast do klasyki jubilerskiej należą kolekcje: Wiktoriańska oraz wzory biżuterii, takie jak jednokamieniowe pierścionki z brylantem Éternel, Stella czy Amore.

Dla Klientów setnego sklepu YES w CH-R Toruń Plaza firma przygotowała specjalne upominki: 100 złotych serduszek, dla 100 pierwszych Klientów, którzy dokonają zakupu za jedyne 100 zł.

Z kolei z okazji jubileuszu 30-lecia istnienia, firma YES wykreowała trzy wyjątkowe wzory i kolekcje zaprojektowane przez własnych projektantów: Jubilé, pierścionek pełen klasycznego piękna, z topazem błękitnym i 30 diamentami; Lotus – artystyczną kolię z perłami i kryształami Swarovski, istniejącą tylko w 30 egzemplarzach oraz srebrną kolekcję Pavoni, nawiązująca do jednej z pierwszych kolekcji firmy YES, z motywem pawi.

Ranga firmy YES oraz odniesiony przez nią sukces, znalazły uznanie w oczach niezależnych ekspertów. Kampanię wizerunkową stworzoną wokół Kalendarza YES 2010, uznano za najlepszą w prestiżowym konkursie PRCH Retail Awards. Natomiast założyciele i współwłaściciele YES: Maria Magdalena Kwiatkiewicz, Michał Kwiatkiewicz i Krzysztof Madelski, znaleźli się w finałowej dziesiątce prestiżowego konkursu Ernst & Young – Przedsiębiorca Roku 2011.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu