Powstaje nowa grupa mediowa – NextWeb Media

W październiku br. z połączenia spółek NextWeb Ventures i Blomedia powstała nowa grupa mediowa – NextWeb Media. W jej skład wchodzą sieć zdrowotna abcZdrowie, sieć blogów Blomedia, serwisy life-stylowe i tematyczne m. in. Parenting.pl, Kardiolo.pl oraz wiele innych. Łączny zasięg mediów to 7 500 000 unikalnych użytkowników i ponad 40 000 000 odsłon stron miesięcznie (Google Analytics, październik 2011).

NextWeb Media jako nowoczesny wydawca internetowy oferuje swoim klientom (firmom z rynku technologicznego, farmacji, motoryzacji oraz FMCG) efektywne rozwiązania reklamowe oraz realizację niestandardowych kampanii. Na ich potrzeby tworzy angażujące treści wysokiej jakości i w efektywny sposób dystrybuuje je za pomocą własnych serwisów oraz platform social media.

Dzięki innowacyjnemu podejściu i odpowiedniemu know-how kampanie realizowane przez nas charakteryzują się znacznie większym stopniem interakcji, są lepiej odbierane przez użytkowników, co z kolei przekłada się na osiągnięcie zaplanowanych celów oraz zadowolenie naszych klientów – podkreśla Jakub Zieliński, pomysłodawca oraz partner zarządzający NextWeb Media.

Obecnie NextWeb Media realizuje nowy projekt Tomasza Lisa, na początek 2012 roku zapowiada również kolejne inwestycje, które wzmocnią pozycję rynkową grupy.

Grupą NextWeb Media zarządzać będzie Marcin Barciński (CEO), wspólnie z Mariolą Kucharską (COO).

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu