mobile4sport – Nowy wymiar sportu

Firma MiQUiDO wkracza w świat marketingu sportowego. Z myślą o klubach sportowych i ich kibicach przygotowała innowacyjne rozwiązanie mobilne. Dedykowana na telefony i tablety aplikacja zapewnia użytkownikom w pełni multimedialny dostęp do świata informacji sportowych.

mobile4sport to nowoczesne narzędzie w dziedzinie marketingu sportowego. Dopracowane graficznie i intuicyjne w użyciu rozwiązanie oferuje szybki i wygodny dostęp do najnowszych informacji z życia klubu. Wiadomości, artykuły, wideorelacje, terminarz, wyniki na żywo – to wszystko w zasięgu ręki kibica, bez względu na miejsce i czas.

Produkt otwiera nowy, skuteczny kanał bezpośredniej komunikacji klubu z sympatykami. Dzięki możliwości wysyłania przez klub powiadomień prezentowanych bezpośrednio na pulpitach telefonów użytkowników, najważniejsze informacje nie umkną uwadze kibiców. Dodatkowo, aplikacja sama dba o to, żeby informować użytkowników o zmianie wyniku, czy zakończeniu meczu ich ulubionego zespołu.

mobile4sport jest rozwiązaniem innowacyjnym także pod względem sposobu sprzedaży, który przełamuje stereotyp drogiego oprogramowania. Produkt nie wymaga jednorazowych, wysokich nakładów finansowych. Aplikacja jest udostępniania klubom bezpłatnie, a comiesięczne opłaty abonamentowe gwarantują możliwość aktualizacji treści i pokrywają koszty rozwoju kolejnych wersji produktu. Klub nie jest zobowiązany do podpisywania umowy abonamentowej na z góry zdefiniowany okres czasu.

Krzysztof Kogutkiewicz, jeden z pomysłodawców aplikacji powiedział: „Zdecydowaliśmy się na stworzenie aplikacji mobilnej, gdyż sami jako kibice sportowi dostrzegliśmy brak takiego rozwiązania na polskim rynku. Aplikacje mobilne mają o wiele większe zastosowanie niż mobilne strony internetowe. Można wykorzystywać atrakcyjne funkcjonalności niedostępne z poziomu stron, np. geolokalizację lub powiadomienia prezentowane nawet, gdy użytkownie nie korzysta z aplikacji. Co ważne, dedykowane aplikacje działać w trybie offline – użytkownik ma dostep do wszystkich pobranych wcześniej danych, nawet jeżeli nie jest podłączony do sieci. Nie bez znaczenia jest także fakt, że dostęp do informacji z poziomu aplikacji mobilnych jest szybszy i bardziej intuicyjny niż z poziomu strony. Jesteśmy przekonani, że tworzone przez nas dedykowane aplikacje dla klubów sportowych będą cieszyć się dużym zainteresowaniem ze strony kibiców.”

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu