Atmedia partnerem reklamowym serwisu Wykop.pl

Wykop.pl, popularny serwis informacyjny tworzony przez użytkowników, rozpoczyna współpracę z Atmedia, największym polskim biurem reklamy mediów tematycznych. Serwis ma blisko 3 mln unikalnych użytkowników generujących miesięcznie 53 mln odsłon (dane Google Analytics za październik br.). Wykop.pl skupia opiniotwórczą społeczność, która zamieszcza, komentuje i ocenia w nim linki do najciekawszych treści znalezionych w internecie.

– Serwis stawia na nieinwazyjne formy reklamowe akceptowane przez młodego i wymagającego użytkownika. Dlatego w kampaniach z wykorzystaniem Wykop.pl proponujemy reklamodawcom przede wszystkim niestandardowe rozwiązania komunikacyjne – mówi Marta Wiercińska, zastępca dyr. sprzedaży w Atmedia.

Blisko 40 proc. użytkowników serwisu Wykop.pl to osoby poniżej 24. roku życia, 25 proc. to internauci z grupy 25-34 lata. W serwisie zarejestrowanych jest już ponad 286 tys. kont. Użytkownicy każdego dnia zamieszczają na stronie ok. 400 nowych linków.

Wykop.pl jest 28. witryną w portfolio internetowym Atmedia. Precyzyjne dotarcie do młodzieży zapewniają w nim już m.in. serwisy PolskaStacja.pl i Tvgry.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu