„Bye… cellulite” – jesienna kampania reklamowa Gatta

W piątek 18 listopada w najważniejszych stacjach telewizyjnych startuje nowa kampania reklamowa marki Gatta. Firma promuje dwa innowacyjne produkty: rajstopy „Bye Cellulite” i bieliznę modelującą Gatta Active Shapewear. Głównym hasłem spotu jest „bye… cellulite – jesteś idealna”, ponieważ obie nowości od Gatty mają pomóc paniom w dbaniu o ich doskonałą sylwetkę bez cellulitu.

Nowa kampania Gatta promuje dwa całkowicie innowacyjne na polskim rynku produkty tej marki. Jesienią firma wprowadziła do sprzedaży antycellulitowe rajstopy „Bye Cellulite”, które mają wspomóc kobiety w walce z cellulitem, a także modelującą bieliznę Gatta Active Shapewear, o właściwościach antycellulitowych. Spot reklamowy, którego główne hasło brzmi „bye… cellulite – jesteś idealna” ma przekonać kobiety do tego, że Gatta oferuje im najłatwiejsze i najszybsze rozwiązania, by osiągnąć wymarzoną sylwetkę.

„Gatta jako pierwsza polska firma odzieżowa wprowadziła na rynek innowacyjne produkty antycellulitowe. Do promocji naszych nowości wykorzystaliśmy tradycyjnie telewizję, ale też dwa całkiem nowe dla Gatty kanały komunikacji – Sieć Multikino i platformę internetową ipla. Dzięki temu dotrzemy z komunikatem do szerokiego grona bardzo różnorodnych klientek. Problem cellulitu dotyka bowiem ponad 80% kobiet w różnym wieku” – powiedziała Małgorzata Barton, Szef Marketingu Gatta.

Autorem spotu jest znany fotograf mody Wojtek Wojtczak. Planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii zostało powierzone domowi mediowemu Starcom.

Spot reklamowy Gatta „bye… cellulite – jesteś idealna” można oglądać na stronie www.gatta.pl oraz na http://www.youtube.com/user/GattaVideo?gl=PL#p/a/u/0/SHjM-zocdXs

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu