Nowe funkcjonalności na Platformie LOYCON

Kalendarz to kolejna funkcjonalność ułatwiająca planowanie kampanii marketingowych. Graficzne rozplanowanie w czasie prowadzonych promocji, komunikacji i aktywnych katalogów nagród w prosty sposób odzwierciedla akcje programu lojalnościowego.

Nowy element jest ściśle zintegrowany z platforma marketingową. Umożliwia przeglądanie wszystkich prowadzonych działań w wybranym zakresie dat.

„Nową funkcjonalność napisało życie” – tłumaczy Renata Turska Dyrektor Marketingu i PR w LOYCON. „Charakter i zakres wprowadzonego kalendarza to odpowiedź na potrzeby naszych klientów. To proste narzędzie, jest tak przydatne w codziennej pracy, że teraz trudno jest nam wszystkim wyobrazić sobie czas przed” – dodaje.

W panelu wyszukiwania w przejrzysty sposób na osiach czasowych wyświetlane są wyniki szukanej operacji. Dzięki tej funkcjonalności w wybranym widoku miesięcznym lub rocznym możemy sprawdzać nie tylko aktualne, ale także poprzednie i zaplanowane na przyszłość szczegóły kampanii marketingowych, promocji, katalogów nagród czy komunikacji.

Na Platformie Marketingowej LOYCON poza nową funkcjonalnością dostępnych jest także wiele innych funkcji m.in. zarządzanie promocjami, dwustronna komunikacja z uczestnikami programu, kalkulator kosztów kampanii, zarządzanie katalogami nagród, wielopoziomowa segmentacja.

W zależności od potrzeb firmy oraz potrzeb programu lojalnościowego platforma proponowana jest w kilku dostosowanych funkcjonalnie wersjach.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu