adStone dla „Obroń się sama!”

Dotarcie do nowych odbiorców, dbanie o regularność przekazu w Internecie i wreszcie osiągnięty efekt oferowanego przez agencję reklamową adStone wsparcia dla akcji „Obroń się sama!” sprawiły, że poznańska firma została doceniona przez jej pomysłodawców, zyskując miano patrona strategicznego.

Akcja społeczna „Obroń się sama!” to unikalny w skali kraju projekt adresowany do kobiet i sprofilowany pod kątem ich potrzeb. To jedna z podstawowych cech wyróżniających akcję spośród innych tego typu działań, których w Polsce pojawiło się w ostatnimi czasie naprawdę wiele. Ideą akcji jest promowanie wśród kobiet przekonania, by były w pełni świadome swoich możliwości obrony w sytuacji zagrożenia. Seminaria to jedno z głównych narzędzi, dzięki którym ta idea jest przekazywana kobietom w sposób bezpośredni.

Twórcy akcji społecznej „Obroń się sama!”, wykorzystując kreowaną od blisko dwóch lat markę, organizują cykl bezpłatnych seminariów, skierowanych do studentek w 10 największych miastach w Polsce. Działania organizatorów wspierają: ambasador akcji Robert Moskwa, aktor, znany z serialu „M jak miłość”, siedmiokrotny Mistrza Świata w karate Maciej Grubski oraz Komenda Główna Policji i odpowiednie komendy miejskie, uczelnie oraz środowiska akademickie.

Od ponad miesiąca, akcji patronuje również poznańska agencja reklamowa adStone, która wspiera ją działaniami z zakresu e-PR i e-marketingu. Wśród nich czołowe miejsce zajmuje buzz marketing oraz e-rzecznictwo. Działania marketingowe prowadzone są również obrębie portali społecznościowych: Facebook.com oraz Nasza-Klasa.pl

Justyna Dominiak, adStone

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu