Jaki jest Twój styl? Listopadowa kampania wizerunkowa Black Red White

Nowoczesne, proste wnętrza czy mieszkanie utrzymane w klasycznej i pełnej ciepła stylistyce? W wyborze odpowiedniego stylu pomoże listopadowa kampania wizerunkowa największej polskiej grupy meblarskiej, w której zaprezentowano pokazowe aranżacje dwóch różnych mieszkań. Black Red White wskazuje zalety minimalistyki z jednej strony oraz szyku i elegancji z drugiej, podpowiadając jak urządzić własne ‘m’ by współgrało z naszym gustem i potrzebami . W aranżacji wnętrz wykorzystano nowoczesne kolekcje Mezo, August, Indiana i kuchnię 38th Elysee Avenue oraz klasyczne linie Orland, Koen, Largo Classic i kuchnię Imperor. Szczegóły oferty oraz stylizacje zobaczyć można na stronie www.dwamieszkania.brw.com.pl

Jesienna pogoda skłania do spędzania czasu wolnego w domowym zaciszu. Harmonijnie i gustowanie urządzone wnętrza wprowadzą mieszkańców w dobry nastrój. W najnowszej kampanii wizerunkowej Black Red White pokazuje jak zapobiec nudzie i zaaranżować stylowe mieszkanie dopasowane do charakteru i upodobań domowników.

Od 7 listopada w największych polskich stacjach telewizyjnych emitowane są spoty promujące nowoczesne i klasyczne kolekcje z oferty Black Red White. Przez pierwsze dwa tygodnie można oglądać mieszkanie nowoczesne, a w drugiej części kampanii prezentowane będzie wnętrze klasyczne. Akcję wspierają także działania w Internecie – aranżacje zainspirowane dwoma stylami meblarskimi obejrzeć można na stronie www.dwamieszkania.brw.com.pl

„Spójny wystrój wnętrz to gwarancja dobrego samopoczucie domowników. Wiemy, że dobór odpowiednich mebli i dodatków nie jest łatwy, dlatego postanowiliśmy połączyć teorię z praktyką. Jesteśmy przekonani, że przykładowo urządzone mieszkania pomogą naszym klientom w podjęciu decyzji o wyborze idealnego stylu” – podkreśla Mariusz Serafin z Działu Marketingu Black Red White S.A..

Nową reklamę telewizyjną największej polskiej grupy meblarskiej przygotowała firma ‘Fotografia Reklamowa Rafał Kolasiński’. Twórcą muzyki do spotu jest Krzysztof ‘Wiki’ Nowikow oraz Krzysztof Antkowiak, który użyczył również swojego głosu w utworze stworzonym specjalnie na potrzeby kampanii. Za zakup mediów odpowiada Dział Marketingu Black Red White S.A. oraz dom mediowy Starcom.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu