Dawtona z GutPR

W ostatnim czasie firma Dawtona podpisała umowę na obsługę z zakresu media relations z agencją GutPR.

Firma Dawtona powierzyła agencji GutPR działania PR związane z wprowadzeniem na rynek nowych grup produktowych – kremowych zup, soków w puszkach i sosów, oferowanych na rynku pod marką Dawtona. Dodatkowo opieka mediowa GutPR obejmie również inne marki firmy – takie jak Milejów i Primerosa. Firma GutPR będzie także prowadzić działania z zakresu e-PR, w tym bloga kulinarnego.

„Ważny był dla nas odpowiedni warsztat dziennikarski, przejrzystość działań, profesjonalne podejście i kunszt prowadzenia rozmów biznesowych – większości z tych cech oczekujemy po wszystkich naszych Partnerach i te właśnie cechy bezwzględnie posiada agencja GutPR. Przy wyborze GutPR nie kierowaliśmy się lokalizacją siedziby firmy – dzisiejsze nowoczesne media oraz otwartość i mobilność agencji GutPR pozwalają na działanie identyczne, a nawet lepsze od jej rynkowych odpowiedników.” – tak podpisanie umowy komentuje Piotr Gawłowski, Brand Manager w firmie Dawtona.

W ostatnim czasie Dawtona nie korzystała ze wsparcia agencji PR. Za pozyskanie i obsługę firmy Dawtona odpowiada Rafał Wójcicki.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu