CD Projekt RED ogłasza strategię

Producent i dystrybutor gier oraz filmów CD Projekt RED S.A. 17 listopada zaprezentuje swoją strategię rozwoju. Podczas „Dnia Inwestora – Jesień 2011” w siedzibie spółki przedstawione zostaną plany spółek zależnych oraz całej grupy na najbliższe 4 lata.

Planowane wydarzenie jest przełomowe w historii spółki, która od momentu połączenia Optimusem w maju 2010 r., jest notowana na GPW. Od czasu wejścia na giełdę CD Projekt RED nie informował o swojej długoterminowej strategii rozwoju. Jednak w odpowiedzi na zainteresowanie inwestorów spółka chce się podzielić swoimi planami.

– Po wydaniu drugiej części Wiedźmina i jej globalnym sukcesie nasza spółką jest w zupełnie innym miejscu niż jeszcze kilka lat temu. Wiemy, że wciąż jesteśmy na początku drogi, ale mamy wszelkie narzędzia do tego, aby w ciągu kilku lat stać się uznanym światowym producentem gier i czołowym elektronicznym dystrybutorem – mówi Adam Kiciński, prezes CD Projekt RED. – W naszej strategii chcemy pokazać ścieżkę dojścia do tego celu – zapowiada Kiciński.

Spotkanie z inwestorami rozpoczyna się w siedzibie CD Projekt RED o godzinie 10:00 – o której rozpocznie się prezentacja władz poszczególnych spółek, czyli producenta gier CD Projekt RED, cyfrowej platformy dystrybucji gier GOG.com oraz dystrybutora gier i filmów w Polsce spółki CD Projekt. Po prezentacji spółek wszyscy zainteresowani w ramach „Dnia Inwestora” będą mogli wraz z zarządem zwiedzić siedzibę spółki.

– Chcemy pokazać naszym akcjonariuszom i potencjalnym inwestorom jak wygląda nasza firma od środka. – mówi Adam Kiciński, prezes CD Projekt RED.

Wszyscy akcjonariusze, którzy chcą wziąć udział w „Dniu Inwestora – Jesień 2011” powinni zarejestrować się wysyłając maila z ze swoimi podstawowymi danymi na adres kg@innervalue.pl.

Ilość miejsc jest ograniczona, a o możliwości wpisania na listę uczestników decydowała będzie kolejność zgłoszeń.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu