Startuje czwarta edycja konkursu reklamy Spoters

Już od 10 listopada reklamodawcy mogą zgłaszać swoje reklamy do czwartej edycji konkursu Spoters. W tym plebiscycie głos należy do widzów, którzy wybierają swoje ulubione reklamy.

10 grudnia mija termin nadsyłania zgłoszeń do kolejnej edycji konkursu reklamowego Spoters. W plebiscycie, organizowanym już po raz czwarty przez grupę Viacom International Media Networks oraz biuro sprzedaży Atmedia, młodzież wybierze swoje ulubione telewizyjne spoty reklamowe ostatniego roku. Podobnie jak w poprzedniej edycji, organizatorzy przewidzieli 6 kategorii konkursowych:

  • CUDA TECHNIKI (kreacje produktów z branży technologicznej)
  • DROGERIA (kreacje produktów branży kosmetycznej)
  • PIĘĆ SMAKÓW (kreacje produktów z branży spożywczej)
  • ROZMAITOŚCI (kreacje produktów z pozostałych branż)
  • WAŻNA SPRAWA (najlepsza kampania społeczna)
  • GRAND PRIX

W pierwszym etapie konkursu młodzi internauci (14-29 lat) ocenią wszystkie nadesłane kreacje reklamowe. Nad przebiegiem głosowania czuwać będzie Interaktywny Instytut Badań Rynkowych. W drugim etapie widzowie stacji MTV i Viva wybiorą najlepsze spośród 5 finałowych kreacji w każdej kategorii. Reklamodawcy z największą liczbą głosów w ramach nagrody otrzymają bezpłatny czas reklamowy na antenach MTV i Viva Polska – łącznie będzie to 100 bezpłatnych spotów dla każdego zwycięzcy.

– Wierzę, że widzowie naszych stacji po raz kolejny zaskoczą nas doskonałą znajomością najlepszych kreacji reklamowych ostatnich miesięcy. Chcemy dowiedzieć się, jakie reklamy cenią najbardziej i dlaczego. Dodatkowo w tym roku, podążając za dynamicznie zmieniającym się rynkiem, przygotowaliśmy nową, odświeżoną formułę konkursu – komentuje Agnieszka Gajzler, Commercial Partnerships Director, Viacom International Media Networks.

– Konkurs Spoters dostarcza branży reklamowej nie tylko emocje, ale i wiedzę. Poznajemy preferencje młodych widzów, a reklamodawcom dajemy możliwość zweryfikowania atrakcyjności ich kreacji. Dodatkowo w tym roku badanie przeprowadzimy w grupie wiekowej 16-49, dzięki czemu dowiemy się jakie są różnice w odbiorze reklam przez młodzież i tzw. grupę komercyjną – dodaje Wojciech Kowalczyk, dyrektor marketingu Atmedia.

Do konkursu można zgłaszać reklamy wyemitowane w okresie od 1 października 2010 r. do 30 września 2011 r. Zgłoszenia przyjmowane są pod adresem atmedia@atmedia.pl do 10 grudnia. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi wiosną 2012 r.

www.spoters.com.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu