Personalizowana okładka „Brief”

Listopadowy magazyn „Brief” zaskoczył swoich czytelników personalizowaną okładką. 2000 osób dostało na swoje ręce magazyn z ich imieniem i nazwiskiem wkomponowanym w projekt okładki. W ten sposób Wydawnictwo AdPress wyróżniło swoich najważniejszych Partnerów.

Personalizacja na tak wysokim poziomie i na tak szeroką skalę udała się dzięki współpracy magazynu „Brief” z firmą LAURENS COSTER. Po raz drugi 2000 osób w Polsce dostało „Brief” przeznaczony specjalnie dla nich. Celem akcji realizowanej przez „Brief” jest nawiązanie jeszcze mocniejszej więzi emocjonalnej pomiędzy czytelnikami, a marką i produktem.

„Personalizacja przekazu jest kluczem umożliwiającym dotarcie do pożądanych grup docelowych, co przyczynia się do osiągnięcia sukcesu w marketingu.” – mówi Grzegorz Kiszluk, właściciel marki Brief.

W listopadowym numerze „Brief” odpowiadamy na pytanie:

Jak dotrzeć z komunikatem do klienta, wykorzystując najnowsze technologie w obszarze komunikacji marketingowej?

W treści coveru mówimy o nowościach w mediach – telewizji, kinie i internecie. Sprawdzamy, co nowego w ambiencie. Informujemy jakie możliwości daje wykorzystanie nowych technologii w mobile marketingu. Zwracamy szczególną uwagę na szanse, które dają coraz łatwiej dostępne i coraz chętniej kupowane tablety. Przyglądamy się różnym platformom wsparcia sprzedaży i programom lojalnościowym. Opisujemy również badania, które wskazują, jak wykorzystanie nowych technologii wpływa na sprzedaż.

Tylko w „Briefie” informujemy, w które nowinki technologiczne należy inwestować, aby wpłynąć na sprzedaż towarów i usług.

Zapraszamy do lektury wersji drukowanej magazynu „Brief” i na iPadzie.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu