Innowacyjność domu mediowego Mindshare potwierdzona czterema statuetkami Mixx Awards 2011

Dom mediowy Mindshare Polska został czterokrotnie nagrodzony w konkursie IAB Mixx Awards 2011. Mindshare zdobył aż dwie statuetki w kategoriach specjalnych. Tytuł „Człowieka Roku” za całokształt osiągnięć zawodowych został przyznany Annie Sakowicz, Partnerowi pionu Invention.

Drugim wyróżnieniem specjalnym „Best in Show” – przyznawanym kampanii, która zdobyła najwięcej punktów ze wszystkich (w tej edycji 140) zgłoszonych prac, nagrodzono kampanię wspierającą launch nowego modelu butów Nike Free. Kampania Nike została uznana także za najlepszą w kategorii wprowadzenie produktu na rynek. W kategorii branded content statuetkę zdobyła kampania „Ford Rodzinne Podróże”. Uroczysta Gala rozdania Mixx Awards 2011 odbyła się podczas Internet Poland Conference&Expo 8 listopada w Warszawie.

„Tegoroczny sukces Mindshare Polska w konkursie Mixx Awards to dowód, że nie tylko specjalizujemy się obszarze nowych mediów, ale także z sukcesami implementujemy je w strategiach marketingowych naszych Klientów. Ogromnie cieszymy się, że Jury po raz kolejny doceniło kampanie, które wykorzystywały innowacyjne podejście, wiedzę i doświadczenie zespołu Mindshare” – powiedziała Anna Sakowicz, Człowiek Roku według IAB, Parter, Invetion, Mindshare.

Nike Free – mix technologii i zaangażowania

Działania wspierające launch nowego modelu butów dla biegaczy Nike Free zdobyły aż dwie nominacje w konkursie Mixx Awards. Wyzwaniem kampanii było zapoznanie wymagającej grupy docelowej z produktem i zaangażowanie jej w komunikację, by maksymalizować czas spędzony z marką. W tym celu wykorzystano zaawansowane kreacje Rich Mediowe, które umożliwiły poznanie produktu i zaangażowanie konsumenta w niestandardową komunikację marki, bez konieczności opuszczenia ulubionego serwisu czy przeglądanej strony www. Zastosowane w kampanii Rich Mediowe bannery wyemitowano aż 23 mln razy. Na rozwiniętej kreacji użytkownicy przebywali średnio 117 sekund, czyli prawie 2 minuty, co w porównaniu ze średnimi danymi przedstawianymi przez Eyeblaster Research oznacza dwukrotność średniej (53 sekundy). Podczas kampanii wygenerowano ponad 33 mln interakcji z kreacją, z czego 7,5 mln stanowiły kliknięcia w poszczególne zakładki (Inspiracja, Koncepcja, Design, Trening i Kolekcja) dedykowane nowemu modelowi butów Nike i filozofii Nike Free. Kampanię realizowaną wspólnie z Artegence nominowano w dwóch kategoriach: wprowadzenie nowego produktu na rynek oraz strona brandowa.

Ford Rodzinne Podróże – mix funkcjonalności i komfortu

Wyzwaniem marketingowym drugiej z wyróżnionych kampanii był wzrost przychylności marce i wygenerowanie zainteresowania nowym modelem Forda. Równie ważnym celem było długookresowe wspieranie wizerunku Forda C-MAX jako auta rodzinnego. Ford Rodzinne Podróże to nie tylko aplikacja, ale cały ekosystem, na który składały się elementy dostarczające odpowiedni zasięg, profesjonalne treści dla rodziców, zaangażowanie użytkowników poprzez treści dodawane przez nich samych oraz serwisy społecznościowe. Stworzono bazę kilkuset ciekawych, przyjaznych rodzinom punktów, m.in. restauracji, parków rozrywki, hoteli czy gotowych tras zwiedzania, których wyszukanie umożliwia aplikacja „Rodzinne podróże”. Poza stroną www, wyszukiwarka miejsc została zaimplementowana na serwisie NK, na Facebooku oraz na dedykowanej sekcji partnera merytorycznego – portalu eDziecko.pl. Na portalu stworzona została dedykowana sekcja specjalna gwarantująca stały dopływ grupy celowej oraz dostarczająca wysokiej jakości treści na temat podróżowania z dziećmi. Dotychczas w aplikacji zarejestrowało się kilka tysięcy aktywnych użytkowników. Od początku kampanii wyszukiwarkę Rodzinne Podróże na wszystkich wykorzystywanych w komunikacji serwisach odwiedziło ponad 800 tys. unikalnych użytkowników (źródło: Google Analytics).

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu