(R)ewolucja w e-commerce – Mensis.pl – Miesięcznik Sprzedawców Internetowych

„Sklep w internecie”, „Jak założyć sklep internetowy” – to frazy, o które coraz częściej pytane są popularne wyszukiwarki. „Jak, gdzie i kiedy rozpocząć przygodę z e-commerce” – o to z kolei pytają młodzi e-przedsiębiorcy. „Jak skutecznie budować silną pozycję na rynku?” – to zaś pytanie każdego pracownika działu marketingu.

Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w nowym miesięczniku dotyczącym polskiej branży e-commerce. „Mensis.pl” to bezpłatne czasopismo skierowane do właścicieli e-biznesów oraz przedsiębiorców, którzy pragną zaistnieć na rynku elektronicznym. To magazyn tworzony przez praktyków biznesu – ludzi, którzy odnoszą sukcesy i chętnie dzielą się doświadczeniem.

 

„Mensis.pl jest odpowiedzią na nieustannie ewoluujący rynek elektroniczny. Jako przedsiębiorca z 5-letnim stażem, były właściciel sklepów internetowych, które już po roku działalności generowały przychody na 7-cyfrowym poziomie, mogę powiedzieć, że w mojej ocenie na rynku brakowało tego typu czasopisma” – mówi Krzysztof Rdzeń, redaktor naczelny i pomysłodawca projektu Mensis.pl.

„Mensis.pl” to czasopismo skierowane do zaawansowanych e-biznesmenów, ale i do osób, które dopiero zamierzają wejść w ramy e-commerce. Rdzeń dodaje: „Mensis.pl chcemy kształtować według potrzeb i oczekiwań naszych czytelników, dlatego zarówno początkujący, jak i zaawansowany sprzedawca internetowy znajdzie w naszym czasopiśmie wartościowy content – wiem, że niełatwo zaspokoić oczekiwania każdego odbiorcy, ale przy dzisiejszym kształcie rynku to strategia, którą zamierzamy realizować z sukcesem”.

Wysoki poziom czasopisma mają zapewniać autorzy współpracujący z „Mensis.pl”, m.in. Maciej Dutko, Paweł Krzyworączka, Dawid Sadulski, Marcela Krzemień, Mariusz Wesołowski, Paweł Królak, Piotr Kochanek i kilkunastu innych rozpoznawalnych w branży ekspertów.

„Autorzy są siłą Mensis – to praktycy biznesu internetowego, ludzie którzy wyróżniają się w swoich obszarach rynku. Sukcesem zakończyły się również rozmowy z autorami, którzy ze względu na różnorodne ograniczenia nie dostarczyli artykułów do pierwszego numeru: Paweł Tkaczyk, Darek Puzyrkiewicz czy Michał Łebkowski – to część osób, których artykuły pojawią się w kolejnych numerach Mensis.pl” – dodaje Krzysztof Rdzeń.

Najwięksi rynkowi gracze patronują temu przedsięwzięciu. Jednym z partnerów czasopisma jest Akademia Allegro, która zapowiedziała dystrybucję miesięcznika na własnych spotkaniach edukacyjnych. Poza tym dystrybucją zajmą się również uczelnie wyższe w całym kraju, m.in. Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu czy Centrum e-learnignu Krakowskiej Akademii im. Frycza Modrzewskiego. Uczelnie będą dystrybuować „Mensis.pl” wyłącznie na profilowanych studiach podyplomowych – to strategia, która ma podnieść atrakcyjność oferty dla potencjalnych reklamodawców.

Miesięcznikowi partneruje też wydawnictwo Złote Myśli oraz największa w Polsce drukarnia internetowa Chromadruk.pl.

„Współpraca partnerska z Mensis.pl odbywa się na zasadzie obopólnych korzyści. Chcemy mieć zadowolonych partnerów i pozyskiwać nowych, dlatego dbamy o dobre imię partnerów i bez kompleksów rekomendujemy współpracujące firmy.”

Wydawcą miesięcznika jest firma Evolutive.

Zapraszamy do zapoznania się z pierwszym numerem Mensis.pl i zamówienia bezpłatnej prenumeraty na stronie www.mensis.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu