Novem wchodzi na rynek reklamy display i powołuje Novem Group

Novem rozszerza działalność i uruchamia nową sieć reklamy display Novinet. Jej atutami są zaawansowane funkcje audience targetingu, retargetowania oraz możliwość udostępniania przestrzeni reklamowej w modelu RTB. Novem tworzy również biuro sprzedaży reklamy online Novem Group. Od listopada reklamodawcy mogą zamówić w jednym miejscu usługi należących do spółki trzech sieci: efektywnościowej Novem Performance, display Novinet i w mobilnym internecie Mobilvi.

Novinet jako pierwsza w Polsce korzysta z jednej z najnowocześniejszych na świecie technologii do emisji reklam w internecie OpenX Enterprise. Sieć będzie oferować reklamodawcom przejrzyście zdefiniowane segmenty odbiorców przekazu. Profile grup docelowych zostaną określone w oparciu o autentyczne dane użytkowników podane w trakcie rejestracji do serwisu internetowego oraz na podstawie zachowań internautów w sieci. Dzięki temu komunikat trafi do wyselekcjonowanych adresatów, zdefiniowanych na podstawie cech demograficznych i behawioralnych. Ponadto Novinet oferuje standardowe pakiety tematyczne w oparciu o kontekst witryn należących do sieci oraz pakiety zasięgowe.

„Novinet to wiele nowych możliwości emisji reklamy dotąd niedostępnych na rynku. Kluczową cechą która wyróżnia Novinet na rynku jest audience targeting oparty o jawne, szczegółowe i jednoznacznie sformułowane segmenty użytkowników internetu. Reklamodawca otrzyma dokładną informacje o źródłach i kryteriach doboru odbiorców komunikatu. Przykładowo, jeśli reklamodawca wskaże jako grupę docelową osoby wykonujące konkretny zawód, załóżmy lekarzy, to jego przekaz trafi do użytkowników, którzy podczas rejestracji w znanym reklamodawcy serwisie zadeklarowali, że są medykami” – tłumaczy Jacek Pasławski, prezes zarządu Novem Group.

Wydawcy, dzięki przystąpieniu do sieci Novinet, dysponującej funkcją zaawansowanego audience targetingu, mogą istotnie zwiększyć swoje przychody z emisji kampanii. Reklama będzie emitowana w ich serwisie nie tylko ze względu na jego tematykę, ale również na profil użytkowników, którzy go odwiedzają.

Współpracując z Novinet wydawcy zyskują dostęp do platformy OpenX Market, która daje im możliwość sprzedaży powierzchni na globalnych rynkach w modelu RTB (Real-Time-Bidding), czyli w systemie aukcyjnym.

W związku z rozszerzeniem działalności i koniecznością udostępnienia rynkowi w spójny sposób pełnej oferty marek należących do Novem, powołano nowe biuro sprzedaży reklamy online Novem Group. Dzięki temu klienci w jednym miejscu mogą zamówić kampanie reklamowe wykorzystując usługi trzech sieci: Novem Performance (reklama efektywnościowa), Novinet (reklama display) oraz Mobilvi (reklama w mobilnym internecie).

„Novem Group to trzy sieci i jeden doradca. Doświadczenie w budowaniu produktów reklamowych pozwoli nam skutecznie wykorzystać efekt synergii trzech modeli reklamy online: performance, display i mobile. Naszym celem jest osiągnięcie pozycji największego biura sprzedaży, pośrednika oferującego reklamodawcom powierzchnię w serwisach wydawców internetowych” – powiedział J. Pasławski.

Novem działa na rynku reklamy efektywnościowej od pięciu lat i w ciągu roku realizuje średnio 1000 kampanii reklamowych online. Wśród klientów znajdują się m.in. Play, BZWBK, AVIVA, Bank BGŻ, Netia, Volkswagen Bank, ITAKA, mBank, Multibank, Bank Millenium, Orange, Home.pl. Firma Mobilvi powstała w 2010 roku, obecnie jest największą siecią reklamy w mobilnym internecie w Polsce i przeprowadziła kampanie m.in. dla HP, Nokii, Play. Od lipca oferuje możliwość wygenerowania ponad 150 milionów odsłon miesięcznie w aplikacjach i serwisach mobilnych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu