Kampania promocyjna Ubisoft

Ubisoft z wsparciem portalu onet.pl rozpoczął akcję promocyjną pod nazwą Just Dance Rozkręca Imprezę, związaną z premierą gry Just Dance 3. Osoby z całej Polski lubiące imprezy będą mogły przekonać się na własne oczy, jak skutecznie gra Just Dance 3 może rozkręcić każde domowe party.

Poprzez specjalnie przygotowany serwis internetowy http://justdance3.onet.pl/ chętne osoby mogą zgłaszać się do udziału w projekcie, w którym główną nagrodą jest zorganizowanie imprezy tanecznej z wykorzystaniem gry Just Dance 3 w miejscu wskazanym przez Zwycięzcę konkursu. W ramach nagrody Organizator zapewnia:

  • 1 osobę prowadzącą imprezę z grą Just Dance 3,
  • gry Just Dance 3 (3szt. ),
  • sprzęt do grania w postaci konsoli XBOX360,
  • obsługę techniczną,
  • 4 hostessy demonstrujące taniec,
  • udziałem reporterów portalu onet.pl

Chętne osoby mogę wysyłać swoje zgłoszenia na jeden z 7 terminów:

  • 11 i 12 listopada (zgłoszenia przyjmowane do 9 listopada)
  • 18 i 19 listopada (zgłoszenia przyjmowane do 16 listopada)
  • 25 i 26 listopada (zgłoszenia przyjmowane do 23 listopada)
  • 30 listopada – (zgłoszenia przyjmowane do 28 listopada)

Projekt rozpoczął się 20 października 2011 roku i potrwa do końca listopada 2011. Działania promocyjne zostały opartę o kampanię reklamową przygotowaną przez portal onet.pl która obejmuje :

  • kampanie banerowe (videobardy, boardy sponsporskie, navibox) – ok.1 mln odsłon
  • mailing do użytkowników portalu onet.pl
  • branding onet video player (dotyczy utworów, które występują w grze)
  • wsparcie redakcyjne

Dodatkowo projekt Just Dance Rozkręca Imprezę jest wspierany minikonkursem, w którym Zwycięzcy, potrafiący się wyśmienicie bawić podczas domówek, mają szanse na wygranie iPodów! Wystarczy że zamieszczą najbardziej szalony krótki materiał filmowy z organizowanej przez siebie imprezy na stronie http://justdance3.onet.pl/.

Jednocześnie powstał polski kanał Youtube poświęcony grze Just Dance 3 : http://www.youtube.com/user/JUSTDANCEPL#p/a

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu