Linie lotnicze JetBlue sfinalizowały zamówienie na 40 samolotów A320neo (nowa opcja silnika) ogłoszone podczas Salonu Lotniczego w Paryżu w czerwcu. Przewoźnik nie ogłosił jeszcze decyzji w sprawie silnika dla zamówionych A320neo. Na mocy podpisanego kontraktu JetBlue zastępuje wcześniejsze zamówienie 30 samolotów A320 na większe A321 z końcówkami skrzydeł typu Sharklet. W sumie portfel zamówień JetBlue w Airbusie obejmuje 40 samolotów A320neo, 30 –A321 i 22 samoloty A320.
Rodzina A320 neo jest najbardziej popularną, najlepiej się sprzedającą rodziną samolotów. Od wprowadzenia tego samolotu do oferty pod koniec 2010 r. Airbus zebrał zamówienia i deklaracje zakupu na ponad 1200 maszyn. Nowe maszyny A319, A320 i A321 będą wyposażone w silniki PurePower PW1100G Pratt&Whitney lub LEAP –X firmy CFM International. A320neo wyposażony jest także w duże zakończenia skrzydeł tzw. „sharklety”, co pozwoli zaoszczędzić aż do 15 procent paliwa. Oznacza to, że każdy samolot będzie wytwarzał około 3600 ton CO2 mniej w ciągu roku.