Bosman i Pogoń. Nowa umowa. Wspólny cel – Ekstraklasa

Marka Bosman od wielu lat wspiera piłkarzy ze stolicy województwa zachodniopomorskiego. Udana współpraca zaowocowała przedłużeniem umowy sponsorskiej pomiędzy klubem a browarem.

Duet wspólnie pokonywał wszelkie przeciwności napotkane na swojej drodze, osiągając m.in. awans do rozgrywek pierwszej ligi oraz Finał Pucharu Polski w 2010. Wszystko po to, aby klub będący symbolem regionu miał szansę walczyć o awans do upragnionej Ekstraklasy. Władze klubu oraz przedstawiciele marki wierzą, że Szczecin zasługuje na swoje miejsce w najwyższej klasie rozgrywkowej.

„Nieustannie wspieramy „Portowców” i jesteśmy przekonani, że przedłużenie współpracy doprowadzi do szybkiego powrotu szczecińskiego zespołu tam gdzie jego miejsce – na boiska Ekstraklasy” – mówi Łukasz Kwiatkowski Brand Manager marki Bosman.

Marka Bosman ma na uwadze również dobro kibiców szczecińskiej drużyny, którzy swoją wzorową postawą i gorącym dopingiem mobilizują piłkarzy do osiągania jak najlepszych wyników. Akcja ufundowania flagi sektorowej w zamian za 500 kg kapsli, odbiła się szerokim echem wśród sympatyków Dumy Pomorza oraz wzmocniła więź pomiędzy kibicami i głównym sponsorem klubu. „Chcemy nadal uczestniczyć w budowaniu potęgi Pogoni Szczecin z takim samym zaangażowaniem i pasją, z jaką wspierają ją miejscowi kibice” – dodaje Łukasz Kwiatkowski.

Podpisana umowa między klubem ze Szczecina, a przedstawicielami marki Bosman obowiązywać będzie przez kolejne dwa sezony piłkarskie.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu