PR & Promotion Director w Streetcom Polska

Iwona Gniedziejko-Płuciennik dołączyła do zespołu Streetcom Polska jako PR & Promotion Director. Jest to nowe stanowisko w strukturach firmy. Działający od 2004 roku Streetcom to pierwsza i największa na polskim rynku agencja specjalizująca się w marketingu rekomendacji konsumenckich.

W zakresie odpowiedzialności dyrektora ds. PR i promocji znajduje się opracowywanie strategii oraz wdrażanie wszystkich działań związanych z komunikacją firmy, promowaniem i wzmacnianiem jej wizerunku, relacjami z mediami, a także komunikacją ze społecznością Ekspertów Streetcom.

„Stworzenie nowego stanowiska wynika z dalszego, konsekwentnego rozwoju naszej firmy. Komunikacja jest jedną z kluczowych kompetencji, na której opieramy nasze wieloletnie działania. Streetcom to nie tylko agencja marketingu rekomendacji, ale medium, które stanowi społeczność prawie 200 tysięcy Ekspertów w Polsce – aktywnych konsumentów, poszukujących najlepszych produktów. Społeczność Streetcom oraz zdobyte przez lata doświadczenia agencji doceniane są przez naszych stałych Klientów, a wśród nich znajdują się największe światowe marki. Uważam, że jako społeczność jesteśmy także atrakcyjnym partnerem dla innych mediów, z którymi pragniemy rozwijać jak najlepsze relacje.” – mówi Matylda Szymalska, Prezes Zarządu Streetcom Polska.

Iwona Gniedziejko odpowiada za kompleksową realizację zadań związanych z rozwojem promocji i komunikacją Streetcom. W jej kompetencjach znajduje się rozwój relacji ze wszystkimi partnerami, poszukiwanie nowych form współpracy, a także tworzenie i realizacja programów angażujących Ekspertów oraz szeroko pojęte środowiska konsumentów. Jej celem jest także komunikacyjne wspieranie kampanii prowadzonych na rzecz Klientów Streetcom. Ponadto zajmuje się realizacją materiałów informacyjnych i promocyjnych. Odpowiada za udział firmy w konferencjach, targach i innych wydarzeniach. Pełni również funkcję rzecznika prasowego.

Iwona Gniedziejko ma kilkunastoletnie doświadczenie w Public Relations i marketingu. Zajmowała się komunikacją zewnętrzną, wewnętrzną, korporacyjną, kryzysową oraz sponsoringiem. Budowała strategie komunikacji dla marek i firm z branży kosmetycznej, spożywczej czy nieruchomości. W Royal Unibrew Polska odpowiadała m.in. za PR marek piw Łomża i Strzelec. Pełniła funkcję menedżera ds. komunikacji w Centrum Handlowym Złote Tarasy i w firmie Cushman&Wakefield. Przez osiem lat pracowała nad tworzeniem od podstaw i rozwojem wizerunku firmy Avon w Polsce oraz budowała od początku programy społeczne, jak: Wielka Kampania Życia – Avon Kontra Rak Piersi czy Kobieta Przedsiębiorcza. Wcześniej pracowała w mediach. Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Wydział Wiedzy o Teatrze w Akademii Teatralnej w Warszawie.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu