Ciba Vision sponsoruje wyjazd do Barcelony

CIBA VISION, czołowy producent soczewek kontaktowych w Polsce rozpoczął konkurs pod nazwą Flirt czy Fun, który promuje miesięczne soczewki kontaktowe z rodzinny AIR OPTIX®. Nazwa konkursu nawiązuje do różnych motywacji, którymi kierują się konsumenci noszący soczewki kontaktowe kobiety chcą uwodzić spojrzeniem, a mężczyźni lubią być aktywni. Mechanika konkursu oparta jest na wypełnianiu kartek pocztowych, na których należy opisać najciekawsze pozdrowienia z Barcelony utrzymane w klimacie Flirt lub Fun. Każdy, kto zakupi miesięczne soczewki kontaktowe AIR OPTIX® i napisze kartkę otrzymuje nagrodę gwarantowaną w postaci soczewek jednodniowych DAILIES®. Nagrodami dodatkowymi są vouchery o wartości 500 zł na zakupy w sklepach Sephora oraz Go Sport oraz zapasy soczewek kontaktowych CIBA VISON. Nagrodą główną jest 7 dniowy pobyt w Barcelonie dla dwóch osób. CIBA VISION zapewnia atrakcje podczas wyjazdu, takie jak kolację, wizytę w SPA, czy bilet na mecz FC Barcelona.

Konkurs prowadzony jest w ponad 250 salonach optycznych w całej Polsce. Na jego potrzeby przygotowany został minisite znajdujący się pod adresem www.flirtczyfun.pl oraz spoty radiowe i materiały POS eksponowane w salonach. Promocja zostanie zakończona 6 listopada br.

Za przygotowanie i wdrożenie koncepcji konkursu odpowiada Fabryka Pomysłów (Grupa SparkPark), kreację przygotowała agencja Walk The Line (Grupa Walk).

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu