Wchodząc na rynek polski Toys”R”Us, Inc. poszerza swoją działalność w Europie

Toys”R”Us, Inc. ogłosiło dziś swoje wejście na polski rynek i plany otwarcia pierwszego sklepu pod koniec listopada. Potwierdza to zaangażowanie firmy – światowego lidera handlu zabawkami oraz artykułami dla dzieci i młodzieży – w dalszy rozwój sieci w Europie, gdzie pod marką Toys”R”Us działa już ponad 300 sklepów. Pierwszy polski sklep Toys”R”Us, zostanie otwarty w Warszawie tuż przed świątecznym sezonem zakupów. W 2012 roku firma planuje kolejne otwarcia w większych polskich miastach.

„Realizując naszą długoterminową strategię, nieustannie wyszukujemy sposobności, aby rozszerzać międzynarodowa działalność i aby oferować korzyści płynące z niepowtarzalnej oferty naszych produktów i usług na rozwijających się rynkach” powiedział Jerry Storch, Prezes i CEO Toys”R”Us, Inc.

„Toys”R”Us jest jedną z najbardziej kultowych marek na świecie, zawsze dobrze przyjmowaną za granicą. Wierzymy, że wykorzystując naszą globalną pozycję i poszerzając nasze osiągnięcia zarówno z klientami jak i dostawcami w całej Europie, możemy wspomagać rozwój rynku zabawkowego i artykułów dziecięcych w Polsce”.

Siedzibę swojej polskiej spółki, Toys”R”Us, Inc. otworzyło w sierpniu tego roku w Warszawie. Firma zatrudnia 25 pracowników w działach Handlowym, Marketingu, Personalnym, Sprzedaży i Finansowym. Pierwszy sklep zostanie otwarty w Centrum Handlowym Blue City, na warszawskiej Ochocie. Znajdzie w nim zatrudnienie ok. 30 pracowników. Do wypełnienia sklepowych półek i magazynów firma wykorzysta swoje istniejące europejskie kanały dystrybucyjne.

Mierzący ok. 1,700 m2 sklep Toys”R”Us w Warszawie, będzie prowadził również sekcję Babies”R”Us- z artykułami dla niemowląt i maluchów- tworząc w jednym miejscu dogodne warunki dla zakupów odpowiadających, zgodnie ze strategią firmy, potrzebom dzieci w różnym wieku.

Toys”R”Us, Inc. zamierza rozwijać swoja działalność w Polsce, planując kolejne sklepy w większych polskich miastach w 2012 roku.

“Wejście na polski rynek stwarza nie tylko interesującą możliwość rozwoju firmy w Europie, ale potencjalnie otwiera drzwi do krajów Europy Wschodniej” powiedział Antonio Urcelay, Prezydent Toys”R”Us na Europę. “Polski dynamiczny rynek i nastawione na rodzinę społeczeństwo stanowią doskonałe miejsce dla naszego dalszego wzrostu. Jesteśmy dumni z możliwości zaprezentowania marki Toys”R”Us polskim klientom”

Polska jest 36-tym krajem, w którym Toys”R”Us, Inc. prowadzi swoją działalność. Warszawski sklep będzie jednym z 1600 sklepów sieci tworzonej na bazie umiejętności identyfikacji i możliwości śledzenia światowych trendów w branży zabawkarskiej. Dzięki tym unikalnym doświadczeniom Toys”R”Us dostarcza klientom na całym świecie najbardziej poszukiwane produkty.

Firma wykorzysta swoją silną, globalna pozycję, aby zaprezentować polskim klientom, jedyny i unikalny asortyment produktów wielkich dostawców takich jak Hasbro, LEGO, Mattel, a także niedostępne nigdzie indziej artykuły własnych marek handlowych. Jednocześnie Toys”R”Us, Inc. nawiąże kontakty handlowe z polskimi producentami, poszukując możliwości wprowadzenia ich na rynki krajów, w których działa.

Toys”R”Us, Inc. rozpoczęło działalność poza granicami Stanów Zjednoczonych, otwierając w 1984 roku pierwszy sklep w Kanadzie, jednocześnie udzielając licencji na sklep w Singapurze. Od tamtej pory firma nieustannie rozwija się na rynku międzynarodowym. Dzisiaj ma swoje sklepy w ponad 520 lokalizacjach, między innymi w Wielkiej Brytanii, Japonii, Francji, Niemczech, Hiszpanii i Kanadzie. Poza tym na całym świecie działa ponad 230 sklepów licencjonowanych partnerów handlowych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu