Fashion Week – pierwsza relacja live na Facebooku

Już dziś wielką parą rusza V edycja największego polskiego wydarzenia modowego FashionPhilosophy Fashion Week Poland. Dla wszystkich, którzy nie mogą wybrać się do Łodzi na największe modowe święto, Fashion Week zorganizował prawdziwą modową ucztę dzięki aktywności w social media.

Po pierwsze wszystkie pokazy z Designer Avenue będą nadawane na żywo i dostępne przez cały czas dzięki livestreamingu na Facebooku Fashion Week Poland. 27 października o godzinie 17:00 z każdej części świata będzie można połączyć się z Łodzią i zobaczyć uroczyste otwarcie V edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland, którym będzie pokaz najnowszej kolekcji Custo Barcelona.

Ponadto, w trakcie trwania imprezy, organizowane będą liczne konkursy. Na Facebooku: Najlepsze stylizacje uczestników Fashion Week. Zrób zdjęcie. Pokażemy je fanom FW oraz konkurs na najciekawsze zdjęcie z kuluarów imprezy. W jury konkursów zasiądzie między innymi sam Dawid Tomaszewski. Spośród głosujących internautów zostanie rozlosowana nagroda w postaci Fashion Week Gift Pack, czyli zestawu gadżetów z tygodnia mody. Liczne nagrody do wygrania również na Twitterze oraz na blogu – za najlepsze relacje z imprezy.

Znaczenie roli social media na rynku modowym zostanie przedstawione w ciągu trzech konferencji i warsztatów Fashion Social Commerce organizowanych przez ClickCommunity odpowiedzialną za promocję FashionPhilosophy Fashion Week Poland na łamach mediów społecznościowych. Podczas trwania FW, będzie można wygrać indywidualnie zaprojektowaną aplikację na Facebook przygotowaną przez ClickCommunity.

http://www.facebook.com/FashionPhilosophyFashionWeekPoland?sk=app_266124720089684

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu