Złote Spinacze 2011 trafiły do najlepszych

25 października odbyła się gala rozdania Złotych Spinaczy – najbardziej prestiżowych nagród branży PR w Polsce. Wręczenie 19 statuetek, owacje publiczności, kilka niespodzianek i mnóstwo radości były udziałem ponad 200 gości uroczystej gali rozdania W tym roku o zwycięstwo rywalizowało 179 zgłoszeń.

Laureatów Złotych Spinaczy poznaliśmy w czasie gali będącej ukoronowaniem PR FORUM 2011 w hotelu InterContinental w Warszawie. Projekty były oceniane przez 44 członków jury, w skład którego weszli przedstawiciele branży PR i komunikacji marketingowej, mediów oraz wielu innych instytucji i organizacji.

Gala była również okazją do świętowania 10. urodzin Związku Firm Public Relations i podziękowania za pracę wszystkim dotychczasowym prezesom i wiceprezesom ZFPR. Były pamiątkowe zdjęcia oraz urodzinowy tort.

“Już rekordowa ilość zgłoszeń, prawie 180 oraz ilość kategorii zapowiadały wysoki poziom rywalizacji. Po raz kolejny wiele spinaczy trafiło w ręce organizacji i firm, które po raz pierwszy odbierały najbardziej prestiżowe nagrody polskiego PR. Kreatywne i innowacyjne, a przede wszystkim bardzo skuteczne, tak bym określił najlepsze projekty tegorocznej edycji Złotych Spinaczy” – powiedział Paweł Trochimiuk, Prezes Zarządu Związku Firm Public Relations, organizatora konkursu.

Poniżej lista laureatów:

 

KATEGORIE GŁÓWNE

PR korporacyjny

„Cała Polska nosi wąsy” – Testa Communications

PR produktu

Europejski Kongres Gospodarczy 2011, największe wydarzenie biznesowe w Europie Środkowo-Wschodniej – Imago Public Relations

Kampania edukacyjna

Program edukacyjny „Jedz smacznie i zdrowo” Marka Winiary i Eskadra Publica

Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa

Tiger jest tylko jeden – Partner of Promotion

Public Affairs & Lobbying

Powstrzymanie próby monopolizacji polskiego rynku eksportowego Partner of Promotion

Kampania społeczna

Boskie Matki – Euro RSCG Sensors

Komunikacja wewnętrzna

• „WPKompas – Księga wartości Wirtualnej Polski” – Wirtualna Polska

Event komercyjny

Dzień Darmowej Dostawy – InnerLook Consultancy – departament PR Inner Corp.

Event społeczny

Znani ludzie w Szlachetnej Paczce. Event społeczny Stowarzyszenie Wiosna

Launch nowego produktu, usługi lub firmy

Kampania „Pod prąd” – Go Culture. Komunikacja dla kultury

CSR

ProjektAdam mężczyźni kontra rak piersi” – magnifiCo

PR miejsca, miasta lub regionu

Mazury Cud Natury – Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Social media

„Ojciec Bóg” z Facebooka na deski teatru – Heureka Huge Idea

Business-to-Business PR

Rozwiń swój biznes z Getin Bankiem! – Getin Bank oraz agencja Raczkiewicz Chenczke Consultants (Rc2)

PR finansowy i relacje inwestorskie

Wsparcie pierwszej oferty publicznej oraz debiutu akcji Fortuna Entertainment Group na GPW w Warszawie (Dual Listing) – Genesis PR

Sektor publiczny

I love Polska Wschodnia – Euro RSCG Sensors

KATEGORIE SPECJALNE

Kreatywność

Boskie Matki – Euro RSCG Sensors

Efektywność

Cała Polska nosi wąsy – Testa Communications

Green PR

Ogólnopolski Program na rzecz Zrównoważonego Rozwoju Społeczności Lokalnych „Gaspol kibicuje klimatowi” – On Board Public Relations wspólnie z Gaspol

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu