TBWA ochroni zagrożone gatunki razem z WWF

Agencja TBWA wygrała przetarg na obsługę Fundacji WWF Polska, jednej z największych na świecie organizacji działających na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Współpraca rozpocznie się od realizacji kampanii fundraisingowej chroniącej orangutana zachodnio-borneańskiego. Będzie to pierwsza akcja WWF w Polsce dotycząca problemu globalnego, a nie – jak dotychczas – lokalnego.

TBWA będzie odpowiedzialna za działania z zakresu ATL, BTL oraz on-line. Agencja została wybrana w drodze przetargu. Umowę podpisano na rok.

Agencja TBWA zaprezentowała najlepsze pomysły kreatywne spośród wszystkich czterech zaproszonych do przetargu firm i głęboko wierzymy w to, że nasza współpraca przy kampaniach fundraisingowych bezpośrednio przełoży się na poprawę jakości komunikacji z darczyńcami – powiedziała Magdalena Florczak, Specjalista ds. marketingu i fundraisingu w Fundacji WWF Polska.

Cieszę się, że TBWA swoją wiedzą i doświadczeniem będzie wspierała działania WWF prowadzone między innymi na rzecz ochrony orangutana borneańskiego. Zespół Agencji jest dumny z tego, że będzie się mógł przyczyniać do realizacji szczytnych celów, jakie przyświecają WWF – powiedziała Hanna Broża, Group Account Director w agencji TBWA.

WWF działa od 50 lat w ponad 150 krajach świata. W Polce organizacja obecna jest od początku lat dziewięćdziesiątych i działa na rzecz m.in. ochrony rzek, lasów, zagrożonych gatunków, a także powstrzymania zmian klimatu. WWF walczy również z przemytem zwierząt i nielegalnym handlem zagrożonymi gatunkami. Do sukcesów organizacji w naszym kraju zaliczyć można m.in. nowe obszary chronione, pełniejszą sieć obszarów Natura 2000, lepsze prawo ochrony przyrody czy większą ilość dużych drapieżników żyjących w Polsce.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu