Symetria bada skuteczność działań Hochland

Agencja Symetria (www.symetria.pl) na zlecenie Hochland Polska zrealizowała kompleksowy audyt wszystkich prowadzonych przez firmę działań w internecie oraz dostarczyła pomysły i inspiracje z zakresu najnowszych trendów na rynku. W celu stworzenia długofalowej strategii spółki zrealizowano szereg usług z zakresu badań użyteczności i analiz e-biznesowych.

W ramach współpracy eksperci wykonali m.in.: analizę heurystyczną, analizę SEO/SEM, analizę oczekiwań użytkowników w stosunku do prowadzonych aktywności oraz analizę najnowszych trendów internetowych i dobrych praktyk stosowanych w branży FMCG.

Przeprowadzone badania użyteczności stanowią pewnego rodzaju diagnozę określającą aktualną sytuację Hochland Polska. Natomiast analizy e-biznesowe przedstawiają interesujące konkurencyjne rozwiązania obecne w internecie wraz z inspiracjami do długoterminowego planowania działań e-marketingowych.

„Na podkreślenie zasługuje nieszablonowość oraz profesjonalizm agencji Symetria, a także zaangażowanie w wykonywany projekt i uwzględnianie specyfiki działań. Możemy polecić Symetrię jako dobrego partnera przy przeprowadzaniu audytów i dostarczaniu konkretnych rekomendacji do budowania strategii marketingowej online” – komentuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Trade Marketing Manager, Hochland Polska.

W ponadmiesięczne prace nad projektem dla Hochland zaangażowani byli eksperci z różnych działów agencji. Pozwoliło to uzyskać pełny obraz zarówno aspektów związanych z funkcjonalnościami samej strony, jak też przyjętej strategii marketingowej.

Rezultatem wykonanych prac był kompleksowy raport zawierający konkretne wnioski i rekomendacje.

Badaniem objęto większość serwisów Hochland Polska, m.in.: www.hochland.pl, www.patros.pl, www.valbon.pl, www.almette.pl, www.seromaniacy.pl.

Agencja Symetria specjalizuje się w obsłudze projektów związanych z prowadzeniem biznesu w Internecie. Od 1998 roku eksperci agencji doradzają i wykonują wdrożenia dla największych polskich firm. Z usług firmy korzystali m.in.Volkswagen, BZ WBK, Kredyt Bank, Telekomunikacja Polska, Era, Orange, Link 4, Wirtualna Polska, TVP, Nestle, Hochland, Philip Morris International, Comarch, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego. Firma jest członkiem UX Alliance, międzynarodowego stowarzyszenia zajmującego się badaniami użyteczności.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu