Startuje kampania internetowa marki FRoSTA

27 października br. wystartuje wizerunkowo-informacyjna kampania internetowa poświęcona nowym warzywom marki FRoSTA. Jej celem jest promocja bogatej i różnorodnej oferty mrożonych mieszanek warzywnych z różnych regionów świata. Kampania potrwa do końca listopada.

Producent mrożonek przygotował internetową kampanię poświęconą warzywom na patelnię. Odbywa się ona równolegle z kampanią telewizyjną nowych warzyw marki FRoSTA. Ma na celu zaprezentowanie oferty produktowej oraz budowanie wizerunku marki jako producenta mrożonych mieszanek warzywnych z różnych kuchni świata.

Zastosowane w kampanii banery reklamowe w niekonwencjonalny sposób prezentują składniki nowych, międzynarodowych warzyw na patelnię marki FRoSTA. Przy zdjęciach apetycznych warzyw widnieją pytania: Jak to robią Włosi? Lubisz jak jest ostro? Spróbujesz egzotycznych pozycji? Wiemy, że nasza grupa docelowa jest wymagająca i nie zadowoli się standardowymi reklamami. Dlatego postawiliśmy na żartobliwą konwencję, aby zwrócić uwagę naszych konsumentów i zachęcić do poznania nowych warzyw FRoSTY. Jednocześnie te przewrotne skojarzenia oddają międzynarodowy charakter, zdecydowany smak i różnorodność naszych warzyw na patelnię – wyjaśnia Aleksandra Wysocka, marketing manager.

Kampania on-line realizowana będzie w serwisach grupy Gazeta.pl, wyszukiwarce Google.pl, portalu kulinarnym Gotujmy.pl, oraz platformach VOD. Autorem kreacji graficznych jest agencja GoldenSubmarine. Za planowanie mediów jest odpowiedzialna agencja Media Contacts. Kampania będzie obecna w Internecie do 30 listopada br.

  • Termin kampanii: 27 października 2011 – 30 listopada 2011
  • Dom mediowy: Media Contacts
  • Dom produkcyjny: GoldenSubmarine

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu