S.M. Mlekpol, jeden z największych przetwórców mleka w Europie powierzył agencji San Markos realizację kampanii dla swojej wiodącej marki – mleka Łaciate. W ramach podpisanej umowy San Markos jest odpowiedzialna za przygotowanie strategii komunikacji kampanii, kreację ATL, BTL oraz internet. Do zadań agencji należy także obsługa i koordynacja całej kampanii.
Realizacja kampanii potrwa do maja przyszłego roku. Za właściwy przebieg działań z ramienia San Markos odpowiedzialni są Dorota Plater oraz Jakub Ciołkowski.
S.M. Mlekpol to największa i najnowocześniejsza polska spółdzielnia mleczarska. Znajduje się też w gronie dwudziestu największych przetwórców mleka w Europie. Znana jest głównie dzięki markom Łaciate, Milko i Mazurski Smak. Mlekpol to jednak przede wszystkim polski potentat w produkcji mleka UHT – posiada około 35% udział w rynku. Jest to głównie zasługą marki ŁACIATE – obecnie najbardziej popularnego mleka w Polsce. ŁACIATE to oprócz mleka – również śmietanka, mleczka smakowe oraz masło – cieszą się one niesłabnącą popularnością i zaufaniem konsumentów. Potwierdzeniem tego faktu jest uzyskanie po raz kolejny przez markę ŁACIATE tytułu Superbrand – czyli najsilniejszej marki na polskim rynku.