Mediovski dołącza do IAB Polska

Na dwa tygodnie przed startem Internet Poland Conference&Expo Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przyjął nowego członka – została nim agencja interaktywna Mediovski.

–Bardzo cieszy nas fakt, że kolejna renomowana agencja interaktywna dołączyła do IAB Polska. – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska. – Chęć dołączenia do nas agencji Mediovski w przededniu Internet Poland świadczy o wysokiej randze tego wydarzenia. Dzięki temu możemy się przekonać, że rynek dostrzega olbrzymi potencjał w naszym przedsięwzięciu – dodała Sass-Staniszewska.

– Zdecydowaliśmy się dołączyć do IAB, by mieć większy wpływ na to jak kształtuje się rynek interaktywny w Polsce. Bardzo podoba się nam idea grup roboczych, które pracują nad rozwojem konkretnych rozwiązań i standardów w swojej branży. Zamierzamy przyłączyć się do kilku z nich, a w niedalekiej przyszłości chcielibyśmy stworzyć nową, związaną ze startupami i zarządzaniem wiedzą – mówi Michał Skurowski, General Manager w agencji Interaktywnej Mediovski.

Mediovski to agencja interaktywna, która pomaga firmom wykorzystywać Internet do budowania przewagi konkurencyjnej i tworzenia praktycznych innowacji w zakresie komunikacji marketingowej oraz zarządzania.  W portfolio agencji znajdują się takie marki jak m. in.: AEGON, Generali, PL 2012, J.W. Construction, AIG/Lincoln, Polfa Lublin i ATM, X-Trade Brokers. Ponadto Mediovski jest zdobywcą prestiżowej nagrody przyznawanej przez serwis Awwwards.com agencjom z całego świata, których strony wyróżniają się doskonałym projektem graficznym, wysoką kreatywnością, użytecznością i treścią.

Internet Poland Conference&Expo 2011, największe wydarzenie w branży interaktywnej rusza już 8 listopada.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu