Dwa Złote Spinacze dla Testa Communications

Testa Communications zdobyła aż 2 Złote Spinacze. Na wczorajszej gali wręczenia tych branżowych nagród, agencja, która w konkursie startowała po raz pierwszy, odebrała statuetki w kategoriach: PR Korporacyjny oraz Efektywność.

Gala wręczenia Złotych Spinaczy miała miejsce w Hotelu InterContinental w Warszawie. Testa Communications jako jedna z nielicznych agencji została nagrodzona aż w dwóch kategoriach:  PR Korporacyjny oraz Efektywność. Obie nagrody zostały przyznane agencji za ogólnopolską kampanię Cała Polska Nosi Wąsy, którą agencja realizowała z okazji zakończenia kariery przez wybitnego skoczka Adama Małysza.

W ramach kampanii kilka milionów Polaków – kibiców i internautów, a także wiele gwiazd, polityków, dziennikarzy oraz polskich i zagranicznych sportowców – zapuściło bądź dokleiło wąsy, aby pożegnać i uhonorować sportowca. Tysiące osób zamieściło zdjęcia z wąsem w serwisach społecznościowych. Zwieńczeniem projektu był happening w Zakopanem podczas imprezy „Adam’s Bull’s Eye Konkurs Skoków do Celu Adama Małysza”, organizowanej również przez agencję Testa Communications. Wzięło w nim udział ok. 40 tys. kibiców.

„Cieszę się bardzo z tej nagrody, bo de facto mówi ona jak bardzo mamy kreatywny oraz efektywny zespół” – powiedziała Katarzyna Ziemska, CEO Testa Communications.

Agencja ostatnio otrzymała także prestiżową międzynarodową nagrodę Galaxy Awards.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu