Mercedes 4MATIC w mobilnym internecie

Producent aut z trójramienną gwiazdą postanowił po raz pierwszy dotrzeć ze swoją ofertą pojazdów z napędem 4MATIC do polskich użytkowników smartfonów.

System ten to napęd na wszystkie koła w pojazdach osobowych występujący z automatyczną skrzynią biegów.

Mercedes-Benz Polska wiedząc o możliwościach i ograniczeniach mobilnych urządzeń, za pierwszy krok obrał stworzenie strony mobilnej dostosowanej do zaawansowanych technologicznie telefonów.

Strona promuje nie tylko całe portfolio modeli z systemem  4MATIC, ale podkreśla również wyjątkowy charakter współpracy ze swoją ambasadorką Justyną Kowalczyk.

Na stronie znalazły się wypowiedzi Justyny, zdjęcia oraz video. Oferta Mercedesa obejmuje 11 klas – w każdej, dostosowane do ekranu telefonu fotografie.

W działaniach on-line, zarówno w mobile’u jak i w Internecie, wyróżnionym autem był najnowszy model Mercedesa Klasy M.

Drugim krokiem była kampania emitowana na rozpoznawalnych stronach mobilnych wydawców oraz w sieci reklamy mobilnej targetowanej do polskich użytkowników.

Mobilna kampania, która rozpoczęła się 17 października ma na celu poszerzenie wiedzy internautów na temat napędu na wszystkie koła, 4MATIC oraz promocję Nowej Klasy M. Strona promowana jest w mobilnych sieciach reklamowych oraz na polskich stronach lajt. Klikając w banner użytkownik przenoszony jest na minisajt: m.mercedes-4matic.pl

Działania reklamowe potrwają do końca listopada.

Za realizację projektu, planowanie i zakup mediów  odpowiada MEC:Interaction. Agencja współpracowała przy tym projekcie ze spółką Mobiserve.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu