Kampania marki Goplana już w TV

24 października br. pod hasłem „Weź to na słodko!” rozpocznie się kampania reklamowa marki Goplana.

Kampania będzie realizowana zarówno w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych – TVP1, TVP2, Polsat, TVN, jak i w kanałach tematycznych, m.in. TVN Style, Discovery, Kuchnia TV, Komedy Central, Zone Romantica, Club TV, Ale Kino, Movies 24, Animal Planet, Fox Life, AXN.

Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o zmianie szaty graficznej czekolad Goplana. Tradycyjną, papierową folię ze sreberkiem od września zastąpił flow pack. Modyfikacji uległa również szata graficzna opakowań czekolad, która podkreśla nowoczesny charakter produktów Goplana. Kampania ma również na celu wzmocnienie wizerunku marki Goplana.

„Spot reklamowy jest oparty o koncepcję zakazów i nakazów, nawiązuje do typowych dla kobiecej natury ograniczeń, z jakimi zmagają się każdego dnia. Pozycjonuje Goplanę jako markę, która zachęca do cieszenia się z przyjemności, nawet jeśli dotyczą one rzeczy, co do których wykazujemy tzw. słabość – jak czekolada.” – informuje Anna Grotowska, Brand Manager w firmie Jutrzenka Colian.

Kampania jest adresowana do kobiet w przedziale wiekowym 25-35 lat; mieszkanek miast o co najmniej średnich dochodach. Kobiet ambitnych i bardzo aktywnych, które wybierają produkty i marki spełniające ich wymagania. Muzykę do spotu telewizyjnego, który można oglądać od 24 października, przygotował zespół Me Myself&I.

  • Termin kampanii: 24 października – 18 grudnia 2011 r.
  • Hasło kampanii: „Goplana. Weź to na słodko”
  • Dom mediowy: Universal McCann
  • Dom produkcyjny: Film Production
  • Manager projektu: Marcin Gawęcki
  • Muzyka: Zespół Me Myself&I; Magdalena Pasierska i Michał Majera
PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu