Jak europejskie firmy wykorzystują media społecznościowe?

European Social Media Atlas 2011 to ogólnoeuropejskie badanie, które ma na celu porównanie wykorzystania mediów społecznościowych przez firmy w poszczególnych krajach Europy. W raporcie z badania zostaną ujęte zarówno główne różnice w wykorzystywaniu, jak i podobieństwa w trendach na lokalnych rynkach.

– Wyniki badania, które zostaną ujęte w „European Social Media Atlas 2011” będą pomocne dla każdego, kto chce lub musi poznać i zrozumieć wpływ i wykorzystanie mediów społecznościowych na funkcjonowanie i strategię przedsiębiorstw oraz dowiedzieć się jak wykorzystywane są media społecznościowe w komunikacji w poszczególnych krajach europy – wyjaśnia Norbert Ofmański, prezes On Board PR.

Będzie to pierwsze takie opracowanie dostępne bezpłatnie, które powinno stać się “lekturą obowiązkową” dla wszystkich specjalistów od komunikacji zainteresowanych międzynarodowym rozwojem działań związanych z mediami społecznymi. Badanie European Social Media Atlas 2011 zostanie przeprowadzone w Austrii, Belgii, Czechach, Finlandii, Francji, Niemczech, Włoszech, Holandii, Polsce, Hiszpanii, Słowacji, Szwecji oraz Grecji. Za przygotowanie opracowania o rynku polskim odpowiada agencja On Board PR. Patronat nad polską częścią badania objęły: Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej – Anna Streżyńska, Związek Firm Public Relations, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, IAB Polska oraz PKPP Lewiatan. Patronami medialnymi są Newsline, Mediarun, Marketing w Praktyce oraz Brief. Raport będzie dostępny już wkrótce bezpłatnie poprzez link na stronie www.onboard.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu