Nowa alejahandlowa.pl

Spółka pkt.pl uruchomiła nową wersję internetowego katalogu produktów i usług alejahandlowa.pl. Zmiany objęły zwiększenie wydajności serwisu, interfejs użytkownika i rozbudowę funkcjonalności – zastosowane rozwiązania umożliwiają szybsze, bardziej intuicyjne wyszukiwanie oraz zarządzanie i promocję asortymentu.

„Internet to bardzo dynamiczne środowisko, dlatego wymaga ciągłych ulepszeń. Rozwijając produkty, stawiamy przede wszystkim na funkcjonalność oraz efektywność rozwiązań, dedykowanych zarówno dla firm, jak i użytkowników indywidualnych, szukających określonych produktów i usług. Ten właśnie cel przyświecał odświeżeniu serwisu alejahandlowa.pl” – mówi Piotr Strzałkowski, Prezes Zarządu pkt.pl.

alejahandlowa.pl to jeden z największych wirtualnych katalogów sprzedażowych w Polsce. Obecnie za jego pośrednictwem można wyszukać przeszło 1,8 mln produktów, oferowanych przez ponad 10 tys. sklepów.

Nowe funkcjonalności serwisu zostały opracowane głównie z myślą o użytkownikach biznesowych, prowadzących sprzedaż online. Umożliwiają one prezentowanie produktów oferowanych przez przedsiębiorców nieposiadających sklepów online. Pozwoli to sprzedawcom działającym głównie na rynku lokalnym na dodarcie do milionów polskich internautów.

Ponadto, usprawniony został m.in. panel administracyjny umożliwiający zarządzanie asortymentem. Udoskonalona aplikacja oferuje automatyczną aktualizację danych dotyczących produktów – takich jak zmiany cen czy dostępności – co pozwala przedsiębiorcom zaoszczędzić czas i skoncentrować się na bieżącej realizacji zamówień bądź opracowywaniu strategii biznesowej.

pkt.pl wprowadziło także możliwość automatycznej integracji serwisu z ofertą e-sklepów opartych na najpopularniejszych platformach handlowych, m.in. IAI Shop, iStore, Shoper. Dzięki temu sprzedający w łatwy sposób będą mogli skorzystać z dodatkowego kanału promocji B2C i B2B.

Co więcej, już wkrótce alejahandlowa.pl zostanie zintegrowana z najpopularniejszymi krajowymi porównywarkami cenowymi. Oferta sklepów dostępna w serwisie będzie automatycznie indeksowana w porównywarkach, co dodatkowo pozwoli zwiększyć możliwości sprzedażowe oraz ograniczyć koszty promocji.

Obecnie alejahandlowa.pl generuje dziennie blisko 60 tys. zapytań o produkty. Dlatego też, z myślą o użytkownikach indywidualnych, udoskonalony został również system wyszukiwania. Zamiast sortowania alfabetycznego, wyniki generowane będą na podstawie parametrów jakościowych, uwzględniających rankingi wyszukań i odmianę słów w języku polskim. Dzięki temu, klienci będą mogli jeszcze szybciej dotrzeć do interesujących ich produktów.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu