Jakość potwierdzona nazwiskiem, czyli lampy z oferty firmy Technolux sygnowane marką Nowodvorski Lighting

Technolux Sp.J. Nowodworski i Spółka to rodzinna firma z tradycjami, która od 1994 roku produkuje oprawy oświetleniowe do wnętrz mieszkalnych oraz obiektów publicznych. Od dnia 13.10.2011r. firma Technolux funkcjonować będzie na rynku pod nową nazwą – Nowodworski spółka jawna, a jej dotychczasowe logo zastąpi logotyp Nowodvorski Lighting.

Nowy znak graficzny, pochodzący od nazwiska właścicieli, którym sygnowane będą lampy z oferty firmy jest wyrazem dumy, gwarancją jakości, a także podziękowaniem dla tych, którzy wybrali oświetlenie firmy Technolux.

Firma Nowodworski – jest się czym pochwalić

17 lat to sporo czasu. Tyle też liczy sobie nastoletnia historia firmy. Jest to okres, w trakcie którego właściciele odnotowali ogromny postęp. Obecnie firma posiada dwa zakłady produkcyjne o łącznej powierzchni 12 000 m2., średniorocznie produkując i sprzedając 3000 sztuk opraw dziennie. Ponad 65% produkcji jest sprzedawane za granicę. Firma eksportuje do: Belgii, Białorusi, Bułgarii, Chorwacji, Czech, Estonii, Finlandii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Irlandii, Izraela, Kazachstanu, Kirgizji, Kosowa Litwy, Łotwy, na Maltę, do Mołdawii, Niemiec, Norwegii, Rosji, Rumunii, Senegalu, Słowacji, Ukrainy i na Węgry. Oferta firmy zorientowana jest na wyroby o wysokiej jakości i ciekawym wzornictwie w bardzo przystępnych cenach. Na asortyment składają się modne oprawy w każdym stylu, od klasycznych po nowoczesne, przeznaczone do oświetlenia salonów, sypialni, przedpokojów, pokojów dziecięcych a nawet kuchni, łazienek i ogrodów, razem ponad 2 500 wzorów.

Nowodvorski – wiarygodność, jakość, tradycja

Marka to rodzaj świadectwa. Jest synonimem jakości, którą producent zapewnia, „podpisując się” pod swoim dziełem. Właściciele spółki Nowodworski, aby wyrazić zadowolenie ze swojej pracy i podkreślić rodzinny charakter firmy wprowadzili logo Nowodvorski Lighting, którym sygnowane będą lampy z oferty. Głównym elementem nowego logotypu jest claim Nowodvorski Lighting, który jednoznacznie nawiązuje do nazwiska właścicieli oraz branży, w której działa firma. Nad nim umieszczony został znak N, pochodzący od pierwszej litery Nowodvorski, w szaro-czarno-czerwonym kolorze, czyli barwach, które widnieją również w logo Technolux. „Od lat pracujemy na efekty, z których obecnie jesteśmy bardzo dumni. Nasza rodzinna maksyma brzmi – wiarygodność to priorytet. Dlatego tak bardzo zależy nam na uznaniu zarówno wśród odbiorców indywidualnych, jak i klientów biznesowych. Nie wstydzimy się historii firmy, wręcz jesteśmy z niej dumni. Marka Nowodvorski jest tego najwyższym wyrazem.”- mówi Bartłomiej Nowodworski – współwłaściciel firmy Nowodworski.

Lampy z oferty firmy Nowodworski znane są przede wszystkim z ciekawego designu, konkurencyjnych cen oraz wysokiej jakości materiałów. Od teraz niezwykłe oprawy oświetleniowe rozpoznawane dodatkowo będą po znaku graficznym Nowodvorski Lighting.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu